Hallo, Ik ben op zoek naar ervaringen en mogelijk advies in mijn situatie. Eén jaar geleden heb ik besloten om mijn kinderwens door te zetten door middel van een co-ouderschap met een homoseksuele koppel. Zelf ben ik een alleenstaande vrouw. Wij zijn begonnen in februari 2023 en na 5 rondes heb ik een pauze in moeten lassen. Ik kreeg van zowel van clomid als letrozol hele erge bijwerkingen waardoor ik een aantal maanden pauze moest nemen en moest gaan afvallen. Ik was door clomid meteen 15kg aangekomen. Ik heb bloedtesten gedaan en ik heb geen pcos. Ik had voor het proces altijd een regelmatige menstruatie cyclus van 30-34 dagen. Ik zit momenteel in een cyclus van 70 dagen, in de eerste maand had ik de lichamelijke klachten passend aan menstrueren, maar de menstruatie bleef uit. Ik heb meerdere keren een zwangerschapstest gedaan, omdat ik bezig was met een relatie,en deze zijn allemaal negatief. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de huisarts, maar ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met langere cyclussen zonder pcos en negatieve zwangerschapstesten?