Haj meiden, ik heb een vraag wij zijn begonnen om zwanger Weer te worden van de 2de. Nouh is mijn vraag Tegen die tijd is lorenzo (ons zoontje) 2 jaar oud +- zou hij dan op een meerijplankje kunnen staan? of moet ie echt nog in een wagen we moeten dan of een nieuwe twin wagen kopen met waggenbak en buggy of gewoon nieuwe kinderwagen plus meerijplankje? hoe is jullie ervaring hier mee? groetjes jaimy
Dat ligt er denk ik aan hoe stevig hij dan zelf kan staan/lopen en welke afstanden je er mee wilt gaan rijden.
Ik heb een meerijdplankje achter de kinderwagen voor diochter van bijna 2. Werkt prima! Maar dochter houdt van lopen en loopt niet weg. Misschien met een wegloper een minder groot succes. Zou nu nog niets kopen maar afwachten hoe je zoon zich ontwikkelt. En wat je dan handig vindt.
Bedankt voor jullie reactie, moet idd mischien gewoon afwachten maar ben gewoon te nieuwschierig. hahaha spanned allemaal gewoon weer.
ik heb ook een meerijdplankje maar mijn dochter blijft er niet altijd op staan en loopt graag weg dus heb ook een dubbele kinderwagen Belle is 2 jaar en 5 maanden
Mijn zoontje was 18 maanden toen zijn zusje kwam. Hij heeft altijd op een plankje gestaan en deed dat ook graag. Hij kon al vroeg lopen en loopt dus ook wel stukken gewoon mee. Hij is inderdaad ook geen wegloper dat scheelt wel denk ik. Hij stapt niet zomaar van het plankje af... Ik zou het even afwachten als ik jou was, je hebt tegen die tijd heel snel een dubbele buggy gekocht oid.
Wij hebben ook een meerijplankje alleen die van ons gaat vaak zitten vind ze leuker/fijner. En dat gaat prima, Ze is nu ruim 2 jaar.
Ik zou even in de winkel proberen hoe zo'n meerijdplankje loopt op jouw wagen voor je er eentje koopt. Wij hadden namelijk ook dat idee, maar ik vond het een ramp, liep een halve meter wijdbeens achter de wagen, dus heb het niet gedaan. Uiteindelijk na de geboorte van ons zoontje toch maar een tweedehands duowagen gekocht voor 55 Euro, ideaal. Ze schelen trouwens bijna 2 jaar.
Van de week had was ik in een babywinkel en daar hadden ze ipv een meerijdplankje meer iets van een fietsstoelje wat je aan je wagen kunt bevestigen net zoals je een plankje bevestigd. Dus eigenlijk een plankje met een stoeltje erop gemonteerd. Misschien is zoiets ook een optie. Hoef je geen duo wagen aan te schappen en kan je oudste toch lekker zitten.
ja idd dus even afwachten hoe hij zich ontwinkeld. IK ga toevallig vandaag naar baby winkel toe, dus gelijk even kijken hoe of wat. bedankt meiden.
mijn zoontje was 2jr+2mnd toen de baby geboren werd en hij was helemaal gelukkig dat hij op het plankje mocht staan. we hebben hem er wel bij betrokken, bij het ombouwen van de kinderwagenbuggy naar normale kinderwagen+bak. En dus ook dat plankje. Hij vond het erg interessant. (dat erbij betrekken hebben we ook gedaan toen hij naar nieuwe kamer moest en in nieuw bed moest slapen...laat hem maar helpen timmeren haha). zo'n duowagen gebruik je uiteindeiljk niet heel veel hoor ik van een diretal vriendinnen....misschien kan je er eerst eentje van iemand lenen? alles is zo duur in aanschaf he....t is gewoon zonde als je t niet gaat gebruiken. Wij waren ook benieuwd met dat meerijdplankje, toch 50 euro en stel dat hij er niet op wil.....
ik zal over een maand of 6 ook zo'n plankje nodig hebben. nu heb ik net eens even snel gekeken op internet en zie veel merken buggy's maar die van mij staat er nergens bij. heeft er iemand een idee of ze deze ook voor een topmark hebben?