onze kids verschillen 1 jaar en 9 maand oudste is naar een andere kamer gegaan tijdens mijn zwangerschap en ligt op een gewoon 1 persoonsbed wel vast (safe t sleep) hij kan hem wel losmaken en eruit komen maar 's nachts ligt ie vast en kan hij niet uit bed rollen en 's ochtend s komt hij gewoon naar ons toe. hendrik kon toen in zijn ledikantje wel een tweeling buugy van kees deze voldoet mij erg goed. hendrik ligt achterin in een soort nestje en en jelle zit voorop vooral hele stukken wandelen houd jelle niet vol en om te winkelen is het ook wel ideaal
Ik zit te denken aan een buggypod, een plankje waar je tegenaanschopt lijkt me niks (we zijn allebei lang) en een duowagen vind ik weer zo groot,al kan je dan meer boodschappen mekrijgen! Ooit een buggypod gezien en vond het een geweldige oplossing, je kan hem ook opklappen als je hem niet gebruikt.
Mijn 2 dochtertjes schelen 2 jaar en 3 maanden. De oudste is rond haar 2e verjaardag alvast overgegaan in een peuterbed met hekje. We hebben haar kamer wat veranderd en alle babyspullen alvast in de andere kamer gezet. Zo had ze meteen een 'grote meisjeskamer'! Qua wagen was ik ook zo blij met mijn Quinny Buzz, dat ik die niet weg wilde doen voor een duowagen. Ik heb nu een BuggyBoard erbij, maar ze loopt ook veel zelf. Twee uur per dag red ik niet hoor! Daarnaast hebben we nog een paraplubuggy, dus als papa ook mee gaat dan kan die ook nog mee voor de oudste....