Wat zouden jullie doen? Mijn dochter is volgende maand jarig, we vieren haar verjaardag op de dag zelf. 2 tantes+gezin hebben al afgezegd. Nu zien we ze 2 weken voor haar verjaardag en dan willen zij graag hun cadeautjes vast geven. Maar ik twijfel, ik vind het erg ver van te voren. Bovendien heeft ze net met sinterklaas en kerst ook al cadeaus gehad. Zo krijgt ze iedere maand cadeaus.. (Of is dat gezeur van mij? ) Een paar dagen van te voren vind ik echt geen probleem, maar 2 weken.. Nja, liever niet. Maar anders zien we ze pas weer een maand ná dr verjaardag. En ze willen natuurlijk zelf graag hun cadeaus geven. Wat zouden jullie doen, 2 weken voor of liever dan een maand na dr verjaardag? Hun kennende zullen het ws geen kleinigheidjes zijn.
Ik zou persoonlijk er niet zo'n heel groot probleem van maken, 2 weken ervoor is inderdaad wel erg vroeg maar een maand later is voor een kind even goed laat. Na een maand zijn ze hun verjaardag ook al zo goed als vergeten op jonge leeftijd. Hier een zoon van Jan en ik ontkom ook niet aan 2 maanden lang cadeaus waarvan bijna wekelijks. Doen wat jij prettig vind, ze komen vanzelf op een leeftijd dat je uit kunt leggen dat ze alvast of later nog komen voor de verjaardag.. Weet trouwens niet hou oud je dochtertje is..
Mijn dochter wordt 4. Ze begrijpt het dus prima en zij zal het uiteraard ook niet erg vinden om al eerder cadeaus te krijgen. En als ze ze een maand later krijgt en we zeggen dat t nog voor dr verjaardag is, begrijpt ze dat ook. Ze is sowieso het hele afgelopen jaar met dr verjaardag bezig geweest (filmpje kijken, naspelen), dus het is t na een maand nog niet vergeten Daar gaat t niet zo zeer om, meer dat ik het niet ok vind om 2 weken voor dr verjaardag al cadeaus te krijgen (helemaal omdat ze net met de feestdagen al een berg heeft gehad en daar nog volop mee speelt). Wat dat betreft vind ik een maand later ook prettiger. Maar ja, dan ben ik natuurlijk weer de zeurkous.
opzich vind ik 2 weken eerder niet zo'n probleem. Het is hier ook weleens gebeurd. En dan vond ik het juist wel prettig dat hij het wat meer verdeeld kreeg. Maar in jou geval zit je nog middenin de sinterklaas spullen. Dus dan zou ik misschien toch een lichte voorkeur voor een maand later gaan. Alleen als zij het graag 2 weken van te voren willen geven, zou ik er toch niet echt een probleem van maken. Verwend worden ze toch wel, of het nu is, of na de verjaardag. Dus misschien even overleggen?
Ik zou het wel 2 weken van tevoren doen. Als ze weg zijn kun je een kalender maken en stickers plakken. Jammer dat ze niet kunnen komen.
Hier heeft Daan het kado van zijn vader al voor kerst gekregen en Daan is nu zondag pas jarig. Ook heeft Daan afgelopen week ook het kado van mij, opa, oma en oom al gekregen, maar meer omdat Daan op zondag 4 wordt, hij de lego trein heeft gekregen en maandag na zijn verjaardag direct naar school moet. En hij dan dus geen tijd heeft om met zijn trein te spelen. De rest van de kadotjes krijgt hij zondag. Maar hij weet dondersgoed dat het voor zijn verjaardag is.
E. Heeft haar verjaardags kado een maand voor haar verjaardag gekregen. Ze kreeg een speelhuisje vopr buiten en er was kans dat ze in nov. Er niet.meer mee kon spelen. Snap het probleem niet echt. Ze snapt toch dathet voor haar verjaardag is?
Kun je niet afspreken om ze toch op haar verjaardag te geven en dan even via skype oid te "bellen met beeld" met de tantes zodat ze mee kunnen kijken bij het uitpakken?