Laarsjes met een niet zo wijde schacht

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Amethist, Sep 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hmmm, ik had hele leuke laarsjes besteld voor mijn dochter (althans, ik vind ze erg leuk ;)). En *HOERA* ze kan er goed op lopen :D. Maar de schacht is wel erg wijd. En mijn man vindt dat eigenlijk geen porum. Heeft ie ook wel gelijk in natuurlijk, dus ik ga ze toch maar retourneren :(.

Ik kan met mijn dochter echt niet de stad in om schoenen te kopen, dus ik moet online bestellen. Maar ja, online is het wel lastig om te zien welke laarsjes een brede en welke een smallere schacht hebben. Dus mijn specifieke vraag is:

Wie weet merken waarvan de laarsjes een niet zo wijde schacht hebben?

2. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Vorige week laarsjes voor mijn dochter gekocht van shoesme. Ze heeft maat 25 en is smal. Deze zaten goed om haar voeten en enkels en sluiten normaal aan. Maar een ander paar, zelfde merk, viel weer wijder. Passen lijkt me toch handiger.

3. Amethist

Ja, passen in de winkel is handiger, maar dat gaat dus niet ;). Trust me on that...

4. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    Hier laarsjes gehad van keq en freaks, shoes me is geen gezicht veel te wijd.

5. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Nee, dat had ik al begrepen... Mijn opmerking was ook niet echt behulpzaam.
    Omdat het per merk ook kan verschillen, is het dan niet handiger naar het model te kijken? De een moet echt aansluiten en bij de ander is het minder noodzakelijk. Of lagere laarsjes, enkellaarsjes?

6. Amethist

@ Catou: Dank je wel.. Keq en Freaks, daar ga ik eens op zoeken.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,138
    8,869
    113
    Zecchino d'Oro, maar duur... :eek:

Koel 4 Kids vind ik ook mooi vallen.

8. Amethist

Zecchino d'Oro zijn heel gaaf, maar echt boven budget. Dan krijgt mijn man een beroertje ;).

Koel 4 Kids ga ik eens kijken.

Ik heb nooit normale schoenen voor mijn dochter gekocht, dus ik ben eigenlijk helemaal niet thuis in de schoenenmerken voor meiden.

9. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hier 2 shoesme winterlaarsjes gehad (mt 20 en mt 25) en beide sloten ze heel mooi aan bij mijn spillebeentje (sterker nog, kreeg de maatje 25 van een vriendin omdat haar dochter ze na een maandje in die maand ze niet eens meer dicht kreeg zo smal ;)).
    Volgensmij is Clic! ook wel mooi smal.

Andere optie is wellicht zo'n lager type cowboy laarsje wat juist wat open hoort te staan. Ook heel stoer :D

PS via Zalando, Spartoo, Ziengs en Omoda heb je gratis heen en weer zending. Gewoon een paar leuke schoenen bestellen en lekker thuis op je gemak passen!

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Je hebt ook normale laarsjes van uggs daar passen de spillebeen + broek van mn dochter net in. Weet niet of je de broek juist erin of over wilt.

11. Amethist

Ze draagt geen broeken, houdt ze niet van, dus het moet onder een jurkje of rok.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Oww haha het is sowieso lastig zo.

Ik weet natuurlijk ook niet hoe smal haar benen zijn. Misschien zelf naar de schoenwinkel gaan. Vragen hoe hun retour beleid is dan kan je thuis direct passen etc en beter kijken ?

13. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Bij van Haren zwarte leren laarsjes gekocht €49,95 en ze sluiten mooi om haar kuiten.

14. Amy32

Amy32 Bekend lid

Jun 28, 2010
    700
    76
    28
    Vorige week laarsjes gekocht van Kipling, sluiten mooi aan

Share This Page