Echt?? Weet je ook van wie of kan je er wat meer over vertellen? O spannend! Ik ga duimen dat het zaterdag door gaat!
Welkom ladies! Van het weekend ga ik rustig lezen en reageren, voel me nogsteeds hondsberoerd en dus ff pas op de plaats. Vermoed griepje waar ik wat van mee heb gekregen. Gisteren naar de kliniek geweest en ga nu over van Duphaston naar Utrogestan. Inmiddels ronde 25 cd3 alweer... Fijne dag allemaal!
Oh pff!! Die medicatie maakt je echt zot he... ik voel nu eens voor de eerste keer helemaal niks en merk dat dat tochc makkelijker is. Dat een lichaam je zo voor de gek kan houden he..
Hier is ook weer van alles gebeurd. Op dag 7 (de eerste dag dat ik 3 progynova ga slikken ipv 1) leek het erop alsof mijn menstruatie weer begon. Heb het even aangekeken en bij de eerste echo was mijn bms ook maar 6.2. Te dun dus. 3 dagen later weer komen. En even aankijken want het bloed schommelde, de ene dag wel de andere niet. Gister 2e echo en bms was 5.8 en in overleg gestopt en even rust. Ook meteen een bloedtest om te kijken of ik het oestrogeen wel opneem. En meteen inwendig een onderzoek. Mijn baarmoedermond blijkt ook snel te gaan bloeden, dan hoeft het dus niet uit mijn bm te komen als ik een beetje bloed heb. Er is een kweekje van gemaakt om te kijken of dat door een infectie komt of niet. En hij gaat overleggen met het erasmus of zij nog eventueel een ander idee hebben om dit aan te gaan pakken. Het is mijn laatste cryo en alles moet optimaal zijn. Ik moet er ook overna denken of ik een hysterioscopie (correct me if i'm wrong) wil om te kijken hoe mijn bm er vanbinnen uitziet en of er evt een cyste zou kunnen zitten die af en toe bloed.
@Featherr ik heb tijdens mijn 5 cryo pogingen ook progynova gebruikt en elke keer na de tp snel bloedverlies gaande vanaf dag 2 of dag 5 of... en zodra ik dan stopte direct duidelijk ongesteld. Voor de laatste cryo poging hadden we een test poging gedaan. Dus progynova enz genomen en op de dag dat er dan zogezegd een tp zou zijn hebben ze een punctie gedaan. Ze wilden zeker zijn dat mijn lichaam de medicatie goed opnam en ze wilden ook zeker zijn dat mijn baarmoeder even ver stond als het embryo dat normaal dan terug geplaatst wordt. Daar kwam uit dat alles normaal was en dat ik binnen 6dagen ongesteld moest worden en dat was ook zo.. desondanks bij de volgende poging terug na 2 dagen na de tp bloedverlies... bij mijn 2 verse tp nooit gehad... nu 3de tp gehad en ondertussen 7 dagen na tp en voorlopig nog geen bloedverlies.. Nu gaan ze volgende keer geen kunstmatige cyclus meer doen maar mijn eigen cyclus stimuleren.. Heb na de laatste cryo dan ook een hysteroscopie laten doen en is niks uitgekomen... dus ze weten niet hoe het komt..
Vraagje... puistjes puistjes puistjes pff!! Bijwerking van de utro?? Iemand die dit herkent? Heb enkel utro gebruikt bij de iui en nadien iets anders maar nu wou ik de utro nog eens gebruiken..
Ik had nu het bloedverlies op dag 7 van mijn cyclus. Dus nog helemaal geen tp zeg maar. Wat jammer dat jij er niet achter bent wat het nou was. Wel fijn dat ze je ook serieus nemen en kijken of iets anders werkt.
Hier dag 9 na de verse tp en again... bloedverlies dus icsi 3 is ook weeral mislukt. Hopen dat de 2 cryo’s gelukt zijn bij het invriezen.. nu begin ik het echt beu te worden..
O nee wat balen zeg. Ik zit op dag 8 van de cryo. Denk ook dat het elk moment kan doorbreken. Waren jouw cryo's van goede kwaliteit?
Ik heb nooit geweten in welk stadia ze zich bevonden maar ze zeiden elke keer wel dat ze goed waren. Nu met de verse tp zeiden ze zelfs van dat het een heeel goed embryo was.. dus eerlijk gezegd ga ik daar niet meer op voort aangezien er ook mensen zwanger worden van een minder goed en dat telkens ze hier zeggen heel goede kwaliteit het toch niet lukt (sorry ben nogal negatief nu het weeral mislukt is)
Ik snap je wel... Is ook niet leuk. De kwaliteit zegt ook niet altijd wat, je moet geluk hebben. Zelf verwacht ik ook binnen nu en 3 dagen ongesteld te worden. Mijn cryo was heel slecht. Loopt 2 dagen achter en gefragmenteerd.
Zoals verwacht... Mijn menstruatie komt er aan. Heb dagen geen afscheiding gehad en nu net een beetje roze verlies.
@Vally85 pff niet leuk! Hier ineens mijn regels zelfs geen veegjes als voorbode maar bam ineens heel duidelijk gisteren avond. Dus gestopt met de utro want dat houdt duidelijk niet tegen en deze morgen echt super hard al... moet donderdag bloed laten nemen maar K ga morgen al gaan dan ben ik er vanaf.
Echt in 1x? Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. Fijn dat je de bloedtest eerder kan doen. Welke dag zat je gisteren? Ik zit op dag 9. Vorige keer ging het ook op dag 9 mis...
Dag 9na tp en exact 2 weken na pick up.. goh ik beslis dat gewoon op eigen houtje om de bloedtest een dag vroeger te doen ook dat stoppen met de medicatie doe ik altijd zonder overleg. Misschien het nadeel van verpleegkundige te zijn.. ik ben er 100% zeker van dus... en ik kan gewoon naar het ziekenhuis gaan zonder afspraak voor een bloedname. Toen met elke cryo tp ook altijd al snel bloedverlies gaande van de dag na tp tot dag 5 dat het begon maar was ook zo altijd een beetje... nu was het echt een stortvloed echt raar haha maar ben langs de andere kant blij dat ik gelijk ineens mijn regels heb en daar niet nog onnodig op moet wachten..
Dat je in de zorg werkt scheelt idd weer. En je hebt het eerder meegemaakt waardoor je ook beter weer hoe en wat denk ik. Van mij is eerste cryo, daarvoor eerste verse tp. Vind het maar een hoop gedoe en gestress. De cryo is in een natuurlijke cyclus dus geen gedoe met medicijnen gelukkig deze keer. Toen was ik echt een emotioneel wrak. Nu ben ik nog best nuchter.
Ik heb al 2x een tp gehad met goede kwaliteit cryos en ook niks. Wil idd niet meteen wat zeggen. Het ligt nog altijd aan je lichaam of het zich kan hechten. Wat rot dames dat jullie allebei ongesteld zijn geworden.