+2 jaar; we keep on fighting!

Discussion in 'MMM clubs' started by Nooortje, May 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vesper

Vesper Lid

May 10, 2018
    8
    3
    3
    Female
    Ik haal het topic weer even naar boven :). Hier weinig spannends, maar ik zie fantastisch nieuws voorbij komen elders op het forum @Vally85 ! Gefeliciteerd!!

Vally85 likes this.
  2. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

Jun 2, 2017
    345
    57
    28
    Female
    Wij hebben besloten om van ziekenhuis te veranderen. Uit pick up 3 van onlangs waren al de 7 eicellen bevrucht. Nu laten doorgroeien tot dag 5ipv dag 3 en bleef nog maar 1 over en die was negatief. We zitten in de helft van de terugbetaalde behandelingen (zijn er 6 in België). Als antwoord op weeral de mislukte poging was dat ik maar drie maand even moet stoppen met alles en vitamienen moet nemen. Geeft niet veel vertrouwen..

3. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

Jun 21, 2016
    2,119
    977
    113
    Ja, klopt! We kunnen het nog niet geloven en heb pad over 3 weken een echo. Hopelijk blijft het een vechtertje

Featherr and Vesper like this.
  4. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

Jun 21, 2016
    2,119
    977
    113
    Ook slechte cryo's blijven dus plakken.

Attached Files:

Spiegeleitje likes this.
  5. Spiegeleitje

Spiegeleitje Actief lid

Feb 11, 2018
    435
    365
    63
    Female
    Vally85 likes this.
  6. Faithful

Faithful Niet meer actief

JA!!!! @Vally85 wat super gaaf!!!
    Moge die 3 weken snel gaan en jullie lekker genieten van een mooie echo, echt super!!

Dat geeft inderdaad niet veel vertrouwen.
    Inmiddels al afspraak bij het andere ziekenhuis kunnen maken?
    Hoop dat ze daar meer voor jullie kunnen doen en het vertrouwen weer wat terug komt!!

Ja helaas veel ervaring de afgelopen jaren met een lijf dat een eigen willetje heeft en mij mega voor de gek houd. Ik geloof er ook niet meer in elke maand hoor (in de kwaaltjes) al blijf je soms toch stiekem hopen. haha

Momenteel zit ik op de cd 16/ dag 2 na positieve eisprong.
    Vanmiddag even bellen of ik vanavond al moet beginnen met Utrogestan. of dat dit morgenochtend moet. Benieuwd of dit dan eindelijk mag zorgen voor een LF die lang genoeg is en een plakker. Inmiddels weer helemaal fit, griep gehad en nog lang verkouden.

Hoe is het verder met alle dames?

Vally85 likes this.
  7. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

Jun 21, 2016
    2,119
    977
    113
    JA! Wij zijn zo blij. Fijn dat jij geen griep meer hebt.

Faithful likes this.
  8. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,693
    3,134
    113
    Female
    Brabant
    Gefeliciteerd!

Hier zit ik te wachten op mijn hysteroscopie. Dat is begin juli. Nog even wachten dus.

Vally85 likes this.
  9. Faithful

Zie je er tegenop, nu het dichterbij komt of zie je er juist naar uit? Aftellen nu iig.

Hier nu cd 19, utrogestan is idd de 'plakprut' wat ik overal al las dat het is.
    Regelmatig last van krampjes, onderrug die gevoelig is en rommelende darmen. Intiem zijn, achja dat staat even op een lager pitje daardoor, maar halen we later wel weer in. Wel slaap ik er goed op. ;)

Ben erg benieuwd of het gaat helpen of dat ik toch nog vroegtijdig ongesteld word/ korte LF houd. Fingers crossed!!!
    Hoop zo dat dit onze 'magische middel' is.

Hoe is het bij jullie allemaal?

10. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,693
    3,134
    113
    Female
    Brabant
    Mwah. Ergens vind ik het wel fijn dat ik een oplossing krijg, hopelijk vinden we ook echt iets dan. En aan de andere kant vind ik het wel spannend :p

11. Faithful

@Featherr ja dan weet je waar je aan toe bent en hoe nu verder. En tuurlijk is het spannend, mijn ervaring met hopen op eindelijk duidelijkheid krijgen is enerzijds blij en opluchting als je het zou krijgen en anderzijds komt het stukje accepteren dat 'dat' dus de oorzaak is en dat kan dubbel voelen en voor spanning zorgen.
    Ik ga voor je duimen dat de tijd snel gaat en het wachten voorbij is.

Vandaag naar mijn schoonouders waar iedereen komt en vanavond lekker rustig avondje voor de boeg. Wel fijn want heb een aardig drukke / volle week voor de boeg.

12. Faithful

It's ALL progesterone baby.:p
    Lang leven utrogestan .

Misselijk, zachte huid, zachte borsten die mega vol en nog groter dan normaal zijn, geen zin in sex en dat voor nu prima vinden. Moe erg moe en slaap als een blok 's nachts. Rommelende darmen en die onderrug die gevoelig / pijnlijk blijft. Cd21/ 5 of 6 dpo (afhankelijk of je 24/48u aanhoud na een positieve ovutest.)

Maar nieuwe week en we gaan er wat moois van maken!

13. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,693
    3,134
    113
    Female
    Brabant
    Oh ja. Ik werd ook super moe van utro. Duurde even voor ik de link legde maar na inname werd ik zoo moe. De eerste 4 uur waren echt drama. Viel telkens bijna in slaap :oops:

14. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

Jun 2, 2017
    345
    57
    28
    Female
    @Faithful we kunnen volgende maand al in Jette terecht dus dat valt gelukkig al goed mee. En ondertussen niks doen pff echt niet leuk! Tik tak tik tak...

15. Faithful

@Featherr heel vervelend ja.
    @Lotusbloempje ik ga duimen dat de tijd snel gaat, fijn dat het volgende maand kan!
    Morgen eerste test wagen 4 dagen voor NOD, wish me luck. Weet is nog vroeg, maar deze keer wil ik het er wel op wagen.

Vally85 likes this.
  16. Faithful

Als je iets wilt zien dan zie je het vaak ook wel, maar nee deze test is toch echt wit. Vandaag cd 25 en 9/10 Dpo, dus het is nog vroeg. Na het weekend moet ik testen of ik moet stoppen of doorgaan met de utro. We wachten nog even rustig af en blijf maar denken dat de progesteron het allemaal doet. Dan kan het alleen maar meevallen toch. ;)

17. Faithful

Lijst +2 jaar wachten op ons wonder ♥️

Bvb87, 1ste kindje
    Bezig sinds: december 2014 (zie handtekening)
    Testdag: wachtbankje, BN 23/05
    MMM: ICSI 3

Faithful, zie handtekening
    Ronde 25
    NOD 25 juni
    MMM, Utrogestan

Featherr, 1e kindje
    Bezig sinds mei 2016
    Nod/testdag: 18 mei.
    MMM; Icsi 1.3

Nooortje, 1e kindje
    Bezig sinds: september 2015
    NOD; 14 juni
    MMM: operatie aan eileider medio juni daarna IUI

Snuky, 1e kindje
    Bezig sinds: augustus 2015, 30 rondes gehad
    Status: pauze (anticonceptiepil doorslikken vanwege endometriose)
    MMM: eind juni intake IVF

Soturi, 1e kindje
    Bezig sinds: januari 2016
    NOD: 17 mei
    MMM: Start IUI met hormonen bij uitblijven zwangerschap rond november '18

Steef85, 1e kindje
    Bezig sinds: januari 2016
    Status: pauze hopelijk mogen we er in juni weer voor gaan
    MMM: 4 IUI gehad

Vally85, 1e kindje
    Bezig sinds: december 2015
    Status: 17 mei eerste echo
    MMM: IVF, verse tp mislukt, mei 12 cryo (verse tp)

Vesper, 1e kindje
    Bezig sinds: mei 2016
    Status: juli/augustus start IUI

90Juul, 1ste kindje
    Bezig sind: september 2016
    Status: Half jaar zelf proberen na Hsg in december. Eind mei vervolg afspraak gynaecoloog. Hopelijk beginnen met IUI.

(De laatste lijst weer even ge-upt.)

18. Faithful

@Bvb87 @Featherr @Nooortje @Snuky
    @Soturi @Steef85 @Vally85 @Vesper
    @90Juul @de andere ladies die nog niet op de lijst stonden.
    Van aantal al wat gelezen hierboven, maar was wel benieuwd hoe het bij/met iedereen gaat nu. De zomer vakantie komt er ook steeds dichterbij en moet zeggen ben er stiekem wel aan toe.
    Jullie nog plannen dit weekend?
    Hier familie feest en verder kijk ik wel, vanmiddag eerst met vriendin gezellig bij kletsen, de rest zie berichtje hierboven.

19. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,693
    3,134
    113
    Female
    Brabant
    @Faithful hier ook een feestje. Eerst zaterdag uiteten met de schoonfamilie en dan naar een feestje van vrienden. Ze gaan een zwangerschap aankondigen. Gelukkig waren ze zo lief om ons van te voren te "waarschuwen".

Qua medisch vlak staan we redelijk stil tot de scopie in juli. Ergens wel lekker maar het is weer stilstaan.

20. Bvb87

Bvb87 Lid

May 15, 2018
    20
    7
    3
    Female
    Wow, het is ondertussen ook al een tijdje geleden dat ik hier was, het is momenteel superhectisch! Voorlopig gaat alles hier goed, vandaag 9w1d zwanger :) niet al teveel kwaaltjes en dat maakt me voortdurend onzeker. Ik mag 05/07 terug naar gyn voor de 2e echo en hoop dat ik dan trg wat gerustgestelder ben! Hoe gaat het nog met de andere ladies?

Attached Files:

Vally85 likes this.

Share This Page