+2 jaar; we keep on fighting!

Discussion in 'MMM clubs' started by Nooortje, May 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

Jun 21, 2016
    2,119
    977
    113

2. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

Jun 21, 2016
    2,119
    977
    113
    Hier gaat alles goed. Maandag de eerste echo en begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Kan gewoon nog niet geloven dat het gelukt is en wij een kindje krijgen.

Maandag ben ik 6,5 week zwanger, dus hoop dat er wat te zien is en alles goed is. 30 juli heb ik ook alvast een afspraak bij een verloskundige gepland.

Verder erg moe, misselijk, buikpijn (dat maakt mij wel weer bang).

3. Faithful

Faithful Niet meer actief

Wat fijn dat je een heads up kreeg, hoe is het gisteren gegaan/geweest?
    Ja dubbel gevoel lijkt me, gelukkig is het al snel juli. Ben benieuwd wat er dan uitkomt.
    Gefeliciteerd!!! En fijn dat de tweede echo al snel mag komen. Kan wel zeggen dat de kwaaltjes of gebrek eraan weinig zegt, maar weet dat dit niet help. Hopelijk geeft de echo je meer geruststelling!
    Ja super leuk en top morgen echo!
    Hoop dat jullie een super mooie echo hebben en het besef wat meer gaat komen dat dit echt is. ;)
    Die buikpijn was volgens mij iets wat normaal is omdat je buikgebied zich gaat aanpassen aan je zwangerschap en soms voel je dan die 'herinrichting'.

Hier pff geen leuke dag, jaar sinds de miskraam en vandaag op CD 27 11/12 dpo een negatieve test, verwacht over 2 dagen wanneer ik ivm de utro moet testen eigenlijk ook geen verschil meer en dat er dan een nwe ronde zal komen.
    Of denken jullie dat er nog kans is?
    (Normale cyclus voor de vmk was altijd 28 dagen.)

4. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,693
    3,134
    113
    Female
    Brabant
    @Faithful ja wel goed hoor. Het moment was al voorbij dus dat was fijn ;) we zaten net 5 minuten voor de vraag kwam wanneer wij kinderen namen en of we ze niet wilde :$ heb beetje ontwijkend geantwoord en het op ons huis gegooid dat we het druk hebben met het nieuwe huis en tuin (wonen er al een jaar maar hey dat weten zij niet :p) en we hebben het wel erg druk met de tuin dus helemaal gelogen is het niet.

5. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

Jun 21, 2016
    2,119
    977
    113
    Even snel een update.. . De echo hebben we vandaag gehad en alles is zoals het hoort!

Attached Files:

6. Faithful

Super gaaf @Vally85!!!

@Featherr fijn dat het moment al Was geweeat maar bha dat soort vragen en helemaal als je amper binnen bent.
    Snap heel goed dat je zo hebt gereageerd. Vraag me altijd af waarom mensen dat moeten weten alsof het iets uitmaakt voor hun. Heb zelf besloten dat wanneer ik de vraag weer eens krijg, als wedervraag nu te zeggen:"Gho vraag jou toch ook niet of je al in de overgang zit." Gewoon om de mond te snoeren.:roflmao::mad:

@hier negatieve test en dus nieuwe ronde...:cry:

7. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,693
    3,134
    113
    Female
    Brabant
    Haha :roflmao: het waren redelijk jonge mensen van midden en eind 30. Duurt nog wel even :p

Wat balen dat hij negatief is :(

Faithful likes this.
  8. Faithful

Tijd voor groeiende alles....ofwel utro tijd.
    Big boobies, belly and ...:p:roflmao:
    Deze maand een vroeg ei!! Op dag 13 ipv dag 16 of 18. Fingers crossed voor een goede bevruchting, innesteling en groeiende kleine.

9. Faithful

Spiegeleitje likes this.
  10. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,693
    3,134
    113
    Female
    Brabant
    Bij mij is mijn laatste cryo niet goed ontdooit.
    Nu gaan we naar België waar pas oktober plek is.

Gewoon de volgende tegenslag.. nothing new :(

Share This Page