Ik kan niet meer wachten

Discussion in 'Zwanger worden' started by sanna, Aug 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanna

sanna Actief lid

Jun 19, 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Ik moet gewoon effe mn hart luchten; IK KAN NIET MEER WACHTEN. Moet vandaag of morgen ongo worden heb meer dan een week last van mn borsten zijn enorm groot en opgezwollen heb vandaag een rara kriebel in mn onderbuik echt heel raar, ga constant na de wc en kijk meteen of de duivels al gearriveerd is, voel me slap voel me raar. Ik heb (voor de 3e keer!!!!!!) vanochtend een test gedaan weer vet negatief! Ik wl gewoon ongi worden dan ben ik van deze onzekerheid af. Mn cyclus is altijd 28-29 dagen zit vandaag op mn 29e dag alleen vorige maan was mn cyclus 30 dagen. LAAT DE :evil: :evil: maar komen ben het ZAT

2. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Poeh,wachten duurt dan lang heh?
    Maar meid,ik ga duimen voor je!!!
    Wie weet gaat je droom in vervulling!!!

Liefs,Alida

3. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een frustrerende tijd is dat toch altijd he, vlak voor je NOD. Vervelend voor je meis... 3 negatieve testen is echt balen!!
    Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt!
    Liefs

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey sanna,
    veel sterkte vandaag. wij weten hier allemaal hoe het is om maar te w8 op die vreselijke duivels.
    het wordt vooral moeilijk als je zelf denkt dat het deze keer raak is.
    maar geduld is een schone zaak, en wie weet komt jouw droom in vervulling :D

5. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

Jul 13, 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hi Sanne,
    Ik begrijp je heel goed. Elke maand weer die spanningen rond de NOD. Ik hoop dat je zwanger bent en als het niet zo is, hoop ik dat je snel ongesteld wordt. Dat geeft weer wat rust.
    Sterkte.
    Groetjes,
    Marianne

6. sanna

sanna Actief lid

Jun 19, 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    bedankt voor de (supersnelle) reacties. Ik hoop ook voor ons allemaal dat onze droom zal uitkomen (heel snel)
    Het wachten is gewoon verschrikkelijk. Ik wil gewoon als het niet zo is dat de duivels komen zodat ik me kan concentreren op de volgende ronde

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hoi Sanna, wachten is echt vreselijk he meis? En wat jammer dat je test nega was... :cry:
    Maar wie weet over een paar dagen wel heel erg posi!! Die kriebel in je buik daar heb ik ook iemand over gehoord, en die was toch mooi zwanger...
    Ik ga voor je duimen.... ;)

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ja dat is altijd balen...ik weet nu een week voor mijn nod al dat ik de volgende ronde inga omdat de laatste 2 (dit wordt de 3e keer) keer begonnen mijn borsten anderhalve week voor mijn nod ontzettend zeer te doen dat ik de 1e keer zelfs naar de ha ben geweest...ook nu weer vanaf gisteren ontzettend volle borsten en dat ze zeer doen, dus tja ik moet helaas nog tot volgende week wachten voor de :evil: zcih aandienen...maar dat ik op naar de volgende ronde ga dat is een ding wat zeker is :(

dan duurt het wachten dubbel zo lang jammer genoeg

9. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    dat wachten is inderdaad vreselijk. en wat jammer dat hij negatief was. maar ik ga pas testen als ik 1 week overtijd ben(best moeilijk) ik wens je veel succes met testen en zal voor je duimen dat het raak is.

liefs san.

10. sanna

sanna Actief lid

Jun 19, 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Weer bedankt voor jullie antwoorden. Ik zit op mn werk maar voel me echt belabberd. Die kriebel in mn onderbuik is de hele tijd aanwezig maar ik weet gewoon heel zeker datik niet zwanger ben na 3 negatieve testen (dure grap trouwens hahaha) heb ik de hoop opgegeven.
    Ik duim ook voor jullie allemaal

11. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Sanna,

Ik weet dat het moeilijk is, maar 'gewoon' een weekje wachten. Als er dan niets is: weer eens testen. Het kan zijn dat je hcg niet zo snel stijgt en dat je pas later posi kan testen. Zolang de :evil: :evil: er niet zijn is er nog hoop.......

Succes!! 8)

12. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik ben het met jody eens.

liefs san

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    zeker weten doe je pas als je ongesteldheid echt doorgebroken is meid, het zou maar zo kunnen dat je een latere eisprong hebt gehad dan gedacht, en dan is het niet zo vreemd dat het ook wat langer duurt voor je positief test....gewoon nog even afwachten en niet alle hoop gelijk laten varen... ;)

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Hier nog zo'n mien ongeduld.
    Met z'n allen komen we de tijd wel door.
    Vooral die laatste paar dagen lijkt het wel of de tiijd stil staat.
    Maar wie weet kunnen we straks een feestje geven omdat het bij sommige van ons raak is :D

15. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    He Velobabe, jij ook hier hahaaa

San ik ga zondag denk ik testen..Bij mij is het nu nog te vroeg, hoop dat ik zondag een licht streepje zie en bij ons allemaal uiteindelijk..

Britt

16. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

Jul 6, 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb mezelf beloofd om pas te testen als ik 2 dagen overtijd zou zijn.
    Helaas is dat nog niet nodig geweest, maar ik denk dat anders de testen niet aan te slepen waren geweest.
    Ik ben ook zo'n ongeduldig typje hoor, daarom heb ik mezelf dat ook opgelegd!

17. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik hoop voor je dat je positief test meis.

duim duim duim.

liefs san.

Share This Page