Hey meiden, Heb een onwijs gave babygym van Tiny Love gezien: Tiny Love - Gymini Tiny Princess Hij is alleen best duur 69,-. Vroeg mij af of jullie denken dat het het geld waard zal zijn. Zal zo'n kleintje er echt veel aan hebben of volstaat een simpel speelkleed ook gewoon? Zag nl ook een leuke, weliswaar zonder speelboog, bij de Hema voor 17,-. Het zal dan sowieso een sint/kerstcadeautje worden want denk dat ze pas na een maand of twee er echt iets mee kunnen. Of hebben ze er al eerder iets aan?
Ow nou mijn tiny love gym is elke cent waard geweest.... met 2 maanden begon hij al grijpen naar de speeltjes en hij heeft er zeker tot 7 maanden meegespeeld... toen heb ik de bogen eraf gehaa;lt omdat hij er aan ging staan. Nu hangen de speeltjes in de box en het kleed is nog altijd boxkleed... (De gym paste precies in de box en daar lag hij dus altijd in de box onder)
Ik vind dit zelf erg duur voor een babygym. Ik heb gewoon een simpele babygym gekocht (13,00 bij Intertoys). Hebben die kleintjes denk ik net zo veel plezier van...Ik denk dat zij het verschil niet merken tussen een dure of een goedkope. ik zey die van mij gewoon op een speelkleed of in de box als ze daar inligt en dat gaat prima. Ze heeft er iig veel plezier mee.
hij is wel erg leuk en je hebt er natuurlijk best wel wat speeltjes bij gelijk, waar ze ook los weer mee kunnen spelen. Ik had een wat saaiere babygym en m'n dochter vond hem dus ook niet boeiend. Met de speeltjes los (o.a bijtring) heeft ze nog wel veel gespeelt. Maarja, het is gewoon veel geld...
Geld waard! Ik heb van fisher price de jungle babygym, hoe heet dat ding? haha...maat mijn zoontje is nu 8 maand en speelt er nog mee
Wij hebben hier gewoon een losse babygym gekocht. Niet een duren. En waar dus geen kleedje aan vast zit. Wij hebben nl. een groter speelkleed op de grond, waar we die losse babygym gewoon op zetten. Maar ook in de box zetten we die losse babygym neer. Ons zoontje heeft er veel mee gespeeld en doet het nu (9 maanden oud) nog heel vaak.
Wij hebben ook een babygym van tiny love en geloof me hij is elke euro waard. Onze kleine meid vindt het fantastisch om te kijken naar al die lichtjes en te luisteren naar de muziekjes. Ze begint nu al echt te grijpen naar de speeltjes en ze heeft veel plezier! Ik vind hem echt zn geld waard.
Oh jee...krijg opeens ontzettende drang om hem NU te kopen...! Haha... Maar het is goed te weten dat jullie zo enthousiast zijn. Voor degenen met een Tiny Love gym, welke hebben jullie? En met hoeveel weken werd het voor jullie kindjes interssant? Denk dat ik het gewoon ga doen..., krijgt ze het als haar eerste Sintkado...en dat is natuurlijk heel speciaal dus mag daarom ook wel wat kosten....toch??
Wow, hij ziet er echt stoer uit !!! Tja hij is best duur maar Demi heeft een periode gehad waarin ze zich 'verveelde' en toen heeft ze wel veel gehad aan een babygym.. (was toen 30 euro bij prenatal..) en nu is ze 14 maanden en vind ze het nog steeds wel grappig af en toe...
IKEA | Babyverzorging en commodes | Babyspeelgoed | LEKA | Babygym Ik heb deze van Ikea, niet zo flitsend, maar mijn zoontje speelt er graag mee. Al een week of 3 grijpt en mept hij echt tegen die dingen. Hij heeft wel een mobile van Tinylove en een speelkikker met visjes en met spiegel voor in de maxicosi, zijn leuke spullen.
Ik heb er een van JollyBaby. Hijs nu 5 maandjes heb hem nu een weekje en hij is er helemaal verzot op. Houdt zichzelf veel langer bezig dan in de box en hij kan draaien en doen. Achteraf eerder moeten kopen. Heb er niet zoveel geld aan uit gegeven, was 30 euro nieuw, maar wel heel leuk. Plaatje: http://www.getprice.com.au/images/uploadimg/233/350_product1_13062.jpg
Ik ben helemaal weg van het speelgoed van tiny love, vind het geweldig mooi spul en mijn dochtertje heeft er heel lang mee gespeeld. Wij hebben ook lang getwijfeld over een babygym maar hebben toen toch besloten heb niet te kopen. Ik de box hadden we al de mobiel en ik vind het kleed waar de opliggen te dun voor op de grond. Ik heb toen een heel dik speelkleed bij prenatal gekocht en een eigen merk plastic babygym die je boven haar kon zetten met losse speeltjes van tiny love eraan.
ik heb de gymini van tiny love... en past idd in de box.. nu is hij nog een beetje te jong.. soms pakt hij zo'n knisperding per ongeluk vast haha wel grappig om te zien. hij kijkt ook wel naar de speeltjes... maja op de verpakking staat ook vanaf 0 maanden ik vind hem igg errug leuk en we hadden toevallig een waardebon gekregen van een winkel en daarom heb ik um gekocht ik had voor de rest alles al.. maar als ik die waardebon niet had gehad..had ik een goedkopere opgezocht want deze was 80 euro..
Ik heb een losse babygym gekocht van sesamstraat die hadden ze toen ook met roze en lila erg leuk voor een meisje. Het hadige van een losse was dat je hem makkelijk in de box kon zetten maar ook over een wipstoeltje. Ik vond dit persoonlijk erg handig.
Ik had gewoon een losse van Chicco. Ik geloof iets van 30-35 euro. Het is een handig ding. In het begin stond ie op poten en lag ze eronder te slaan. Nu hangt het bovenste gedeelte aan de zijkant van de box en speelt ze er nog steeds mee. Al vanaf 3 maanden gebruiken we 'm dus!
Tiny Love is duur maar elke cent waard! Heb ook de baby gym, en vrienden hebben een muziek mobile er van. Ook de mobile is erg leuk en vinden kindjes erg leuk!
Ik heb nooit een babygym gehad en geloof ook niet dat meneer er iets aan gemist heeft. We hadden wel een dickbruna speelkleed met boog, maar daar deed hij niet zo veel mee (te saai?). Verder is hij helemaal geen slome of zo, ontwikkelt zich supergoed.