33 graden..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Acem, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Het was best zwaar vandaag!
    Ik liep buiten en na een paar uur had ik het niet meer!
    Onrustig, moe, warm behoefte aan een koude douche terwijl ik blij was dat het eindelijk weer eens lekker warm was!

Hoe hebben jullie deze dag doorgebracht?

2. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Met mijn zoontje in het zwembadje geploft.. Maar pffff.. ik had het zwaar:$

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Warm was het zeker ja! Daarom lekker naar de waterspeeltuin gegaan, mannetje ging lekker zijn gangetje en mama zat heerlijk op een kleed in de schaduw ;)
    Daarna wel erg moe en wat last van mijn rug en buik en ben ik lekker even gaan liggen en hebben opa en oma m'n mannetje even lekker mee op pad genomen :)

4. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vanmorgen toen de kids op school waren gaan shoppen.
    Daarna zwetend een zwembadje opgezet en de kids (met 2 vriendinnetjes) buiten met water laten stoeien.

Nu wel met mijn benen omhoog, want een warme dag en mijn enkels zijn verdubbeld vandaag!

Heb sinds vandaag verlof en ben blij dat het goed weer is, maar dit hoeft van mij ook niet..!

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant

Ahh heerlijk! Had ik vandaag ook zo een zin in, toen ik m'n zoontje lekker in het water zag spetteren tijdens zwemles!

6. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Lekker naar Scheveningen geweest , ik ben vandaag 30 weken zwanger en ik vind deze temperatuur heerlijk ☺️

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Vanmorgen in de tuin gezeten in de schaduw.
    Zl vermaakte zich in de zandbak :)
    Heb ook veel binnen gezeten.
    Vanmiddag even geslapen en op bed gelegen, zl sliep en dl zat op school.
    Daarna naar de speeltuin geweest, daar hadden de een groot bad. Kids vermaakte zich prima en ik zat met mn voeten in t water bij zl :) heerlijk

8. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Het regent bij ons nu keihard, maar in huis is het nog wel echt heet!
    Wij slapen op de zolder dus dat word nog wat! Daar is het nog veel warmer! Vraag me af hoe dat straks moet in de zomer en als de kleine er is! Hij slaapt in eerste instantie bij ons op de kamer

9. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Zo te lezen hebben jullie wel lekker kunnen genieten.
    Ik heb vanochtend niet veel gedaan, ik kreeg na het eten een "aanval" soort van opvliegers gepaard met duizeligheid dus ben ik een poosje gaan liggen op de bank.

Daarna had ik een afspraak waar ik heen ben gegaan en totaal niet met m'n hoofd erbij zat! Nadat ben ik naar de zwemschool gegaan even bij man en kind gaan kijken, nog even aan de bar water gehad... Iedereen had een lekkere koude bier! Aaaaah ik had daar ook zoooo een zin in! Maar ja nog even een paar weken wachten!

Toen nog naar de friettent geweest, daar nog even gezeten , manlief wilde daarna iets bij de praxis halen en daar begon ik echt "dood" te gaan van de warmte, had ineens echt een harde buik. Thuis aangekomen ben ik gaan liggen! Maar voel me nu nog onrustig door de warmte! Het liefst sta ik nu lekker in de regen, lekker af te koelen!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier heeft t nauwelijks geregend en geonweerd ondanks de code oranje. Gelukkig is er wel even een windje komen opzetten, dus nu ff lekker alles open gegooid. Plat dak hier, dus ook loeiheet in de slaapkamers idd.

11. VSC

VSC Niet meer actief

Haast alleen binnengezeten ;)
    Wel harde regen en onweer hier in t Noorden maar nog steeds 26gr op de slaapkamer

12. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik ben met mijn dochter heerlijk naar het zwembad gegaan. en ondanks dat ik af en toe dacht het is me te warm, vond ik het een heerlijke dag het zou van mij morgen weer zo mogen zijn.

13. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Zo weinig mogelijk.. Lekker in de schaduw. Mijn voeten staan op klappen :(

14. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    We hebben een fotoshoot gehad, zijn op bezoek gegaan bij mijn ouders en die van mijn man. Daarna lekker naar huis en nu op de bank aan het relaxen met een paar dikke voeten. Nog nooit i mijn leven vocht vast gehouden maar nu moet ik er dan toch aan geloven :(

15. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Nergens last van gehad eigenlijk..
    vind dit heerlijk!

16. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Gisteren heel de dag gewerkt in een snik hete winkel zonder airco...een grote winkel dus loop je ook nog wat kilometers op een dag. Bij mij is door beginnend bekkenpijn niet zoveel lopen meer dan wel slenteren... Wat wilde ik graag naar huis! Veel water gedronken en extra pauzes genomen.toen ik thuis kwam was het door de wind een stuk koeler al gelukkig.
    Ik hoop niet te veel van die warme dagen want dan trek ik het echt niet op mijn werk. Ik hou toch al niet van die hitte.

17. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik heb nergens geen last van gehad. Samen met mijn zoontje en een vriendje naar een meertje gefietst 12 km en daar lekker even gezwommen en terwijl zij samen speelden heb ik lekker in de schaduw een boekje liggen lezen.

18. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Tot een uur of 15 ging het wel maar daarna hels.

Had 3x gedoucht en wist even niet meer of ik wou liggen, zitten of lopen. Werd er gek van (terwijl ik uit Caribisch gebied komt). Pffff

19. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb heel de dag binnen gezeten, last van lage bloeddruk dus ga niks spannends doen met dat weer..
    Lekker gordijntjes dicht en gepoetst, was hierbinnen heerlijk

20. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Ik heb me kostelijk vermaakt in de zon met heel veel water, ice tea, nacho's met guac en zonnebrand xxl :):D

Deel Deze Pagina