Gelukkig hebben we nog lang om er over na te denken ...maar ik geloof dat ik eigenlijk helemaal niks aan namen echt mooi vind Dit is wat we tot nu toe hebben, voor een meisje ( jongens namen vind ik nog veel moeilijker ) maar echt DE naam zie ik eigenlijk nergens Tips zijn dus welkom - Lynn - Ise - Femme - Kore - Rhune - Faye ( vind mn vriend helemaaaaaaal niks :x ) - Tess - Sem ( vind mn vriend mooi voor een meisje, ik voor een jongen ) we houden in ieder geval van korte namen
Isa Liz Indy Yvi Evy Jaen Aimee Jenna Jeyda Yuna Jade (jaduh/djeed) Ismay Maylinn Hailey Dex Lenn Vince Finn Jack Jame Just Kayden Succes
Fiene Zoë Noa Noé Lente Loïs Britt Maud Lizzy Fleur Sten Ward Cas Stan Lars Jens Luuk Koen Stijn Rens Hidde
Staan wel weer een paar "aardige" namen tussen...maar ze zijn het nog steeds net niet Lente vind ik wel mooi, weet nu al dat mijn vriend dat niks vind...en ben ook een beetje bang dat ze gepest gaan worden met zo'n naam Lois vind ik ook mooi, alleen heeft een kennis haar dochtertje pas zo genoemd :x Jade ( Jaduh ) vind ik ook erg mooi, alleen vind mn vriend dat ook niks ben ik bang.....tssssssssssss mannen Cas vind ik leuk voor een jongen, maar zo heet ook weer een kindje in de familie :x
Vind Tess en Sem super voor een meisje. Voor een jongen vind ik Sem veel te 'top-20'. Ik ken trouwens ook een meisje die Sem heet dus ben er helemaal aan gewend. Je zou Sam nog kunnen overwegen voor een meisje. Verder is lijstjes maken een goed plan, beide 20 namen opschrijven en dan overleggen.
Sam vind ik weer te gewoon Tess heb ik altijd een geweldige naam gevonden, alleen nu ik zwanger ben vind ik 'm ineens veel minder mooi Bij een Tess zie ik nu ineens een bitch voor me
- Lynn => Mijn dochtertje heet Linn en dat vind ik mooier dna Lynn - Ise => Super - Femme => ook erg mooi - Kore => vind ik niets - Rhune => jongensnaam - Faye => Misschien Fae [fee] dan - Tess => of Tessa - Sem => zo heet mijn zoontje, vind het echt geen meidennaam Ik stuur je even een PB met onze namen