Hallo meiden, Ik denk erover om een heupdrager aan te schaffen. Het lijk me makkelijk om de kleine in mee te nemen als je even een boodschap gaat doen. Maar nu is mijn vraag, *Wat zijn jullie ervaringen met een heupdrager? * Welk merk hebben jullie? * Wat hebben jullie er ongeveer voor betaald? Alvast bedankt voor het lezen, Groetjes (een vandaag niet zo warrige ) Janna
Minimonkey, zit niet lekker, draagt niet lekker. Ben een stuk blijer met mn draagdoek (lange om te knopen, niet rekbaar, verkrijgbaar in verschillende merken en prijzen).
Wij hebben 'm gekregen van vrienden als kraamkado.. we vragen ons nog steeds af wat we ermee moeten. Binnenkort maar een keertje proberen maar meneertje zit eigenlijk altijd in een wagen. MIsschien later
Ik vond de minimonkey toen ze heel klein was niet zo gemakkelijk. Maar nu gebruiken we hem als heupdrager. Komt-ie toch nog van pas.
Teneerste bedankt voor jullie antwoorden. Maar hebben jullie de heupdrager dan ook wel eens gebruikt bijvoorbeeld met naar de markt gaan, of even boorschappen doen? Want ik woon nog al een eindje van de supermarkten af. En om elke keer die buggy mee te moeten nemen. Of weer te wachten dat er even een oppas is word ik eigenlijk ook flouw van. En meneer is nog niet zo groot dat hij constand zonder ondersteuning in de winkel wagen kan. En een dikke 8kilo draag je niet zo gemakkelijk meer. liefs Janna
Ik draag mn dreumes op mn rug, valt best mee qua gewicht (toch al bijna 11 kg). Op mn buik dragen vind ik niet fijn, te zwaar. Heup heb ik met mn knoopdoek nog niet geprobeerd.
Quinny heeft ook een heupdrager. De Quinny Curbb. Lijkt een beetje op een draagzak met schouder banden en dergelijke, alleen zit het draaggedeelte op je heup. Het lijkt een soort broekje met draag riemen. Je kunt er een kindje tot 15 kg in mee dragen. Maar het lijkt me niet echt handig. lijkt me vooral zwaar om je kindje de heletijd op een heup te dragen. Op de site van Quinny staat een uitleg over de heupdrager. www.quinny.nl