vingino kleding voor jongens en meisjes vanaf maat 86! Het is de collectie van 2008/2009.Nieuw met kaartjes
hoi, ik ben met de site bezig,die is op het moment nog niet online , van welk kledingstuk had je graag een foto gewild,want ik moet het allemaal nog eventjes maken daar gaat veel tijd in zitten haha,ik begin namelijk nog maar net met mijn winkel.Maar foto's op aanvraag kan ik tussendoor wel eventjes doen.Alvast bedankt voor je interesse groetjes miranda
ik wil ooooooooooooook spijkerbroekjes maat 98 maat 110 maat 116 groetjes nathalie oo wat zijn de prijzen
hallo, Sorry , is wel zo makkelijk dat ik de prijzen erbij vertel,het varrieert tussen de 40 en 50 euro,ik heb ook eventueel de oude collectie vanaf 20 euro. groetjes
hoi hoi kun je mij niet je website pben als je alles op orde heb zodat ik rustig kan kijken alvast bedankt groetjes nathalie
ik ben ook wel benieuwd naar je website! stuur je mij ook een pm? kan ik eens kijken als je site af is.
zou je mij ook de site willen sturen als je website klaar is.. ben wel benieuwd en heb echt veel broeken nodig voor mijn kleine man...
hallo, voor de dames met interesse,ik heb op het moment 2 spijkerbroekken annalissa en antonella allebei maat 116,spijkerjurkje zabina maat 98 ,en een spijkerbroekje zaira maat 98.Alles voor meiden. groetjes miranda
spijkerjurkje zabina maat 98 ,en een spijkerbroekje zaira maat 98 Wil je mij hier een foto van sturen? of op de site zetten? heb wel belangstelling...
Mooi! Wat kost het zaïra broekje mt 98? en is dat oude collectie? Zo nee heb je nog wat van de oude collectie? van 20 euro oid? Grtjs Lin
Is jey de maat als op de foto? Of is dat een andere maat? Is het een gewoon lange broek? Dus elastiek tot op de enkels? of is het een knie- broekje?