Jaaaaa nou hehe zit er hier serieus een half uur over na te denken. Thanks daammesss hahaha deze mag gesloten worden! Kom ik aan met mn krokodil. xXx
Een hele dikke x van mijn kinderen van afstand, die nu ontzettend blij zijn dat mama het eindelijk weer weet. Dat MOET de rekening dekken, hahaha!
Jaaa swieber die vergeten we niet.. Hier is het altijd: 'swieber niet spelen, swieber niet spelen'. Kan tig keer zeggen dat het 'niet stelen' is maar luisteren niet hahahah.
Beingmommy, hier precies hetzelfde haha.. Maar ze kans het gewoon nog niet zo goed zeggen ook, zo grappig! Dan probeert ze het : zwieber niet sttttteeju, spelen...
Wat dacht je van de geweldige uitdrukking van dochterlief: 'samen stelen, samen delen' Mag er van mij ook wel uit voordat ik verontruste ouders op mn dak krijg haha.
Hahaa Eerised wat schattig! Hier zijn ze 4 (kunnen het dus wel uitspreken) maar gewoon stront stront stront eigenwijs, ze weten het dondersgoed hhahaha. Aaahggg Umm wat schattig hahah dat is me er 1 van jou! <3
Vind alles best zolang die rot aap zn muil in het Nederlands maar dicht houd! Mijn god wat irriteer ik me aan die stem zeg :x