Lego Duplo bij Kruidvat 33% korting op voordeelpas

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Kabouter Klus, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als je je voordeelpas van het KV hebt geregistreerd, kun je 33% korting krijgen op Lego Duplo t/m 14 Juli as.!!!
    Het is een 2+1 gratis actie, wordt verrekend als 33 % korting gewoon. Wel even activeren, die aanbieding!

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Bedankt, wilde Duplo vragen voor M. zijn verjaardag.
    Kan ik dat mooi van deze actie halen dus.

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nog een uur geldig vanaf nu.

4. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    dankje nog net optijd:D
    zou het ook op de 30% korting dingen gelden?

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dat staat er niet bij
    Zou wel lekker zijn.
    Hier stond een mooie dierenwinkel achtig setje.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij ons in de winkel had ik keuze uit 1 doosje, waar niet echt veel inzat. Had de aanbieding wel geactiveerd, maar zou dan met 3 dezelfde dozen zitten. Beetje jammer.
    Er staat wel, zolang de voorraad strekt, maar was er toch behoorlijk vroeg bij. Snik

7. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben idd gisteren meteen gegaan, met in mijn achterhoofd de hoop dat ik nog redelijk wat keuze zou hebben, en dat viel me mee, er was nog genoeg te kiezen hier.

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik wilde dinsdag gaan.
    maar er stond vorige week al niet veel hier.
    Maar heb keuze uit twee winkels moet di. eerst toch naar een andere stad om verjaardagkadootje te halen voor mijn moeder.
    Kan ik daar ook mooi even kijken

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik had afgelopen donderdag duplo gehaald bij de blokker was in de aanbieding voor 13 euro, heb de bon nog anders breng ik die eerst terug en dan naar kruidvat!!

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zou eerst bij Kruidvat kijken niet overal hebben ze nog veel in de winkels liggen.

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaa ik ben geslaagd hoor 3 van duplo voor 50 . Ik heb die van de blokker niet terug gegeven. Want ik zag dat ze de prijs daarvan hadden verhoogd bij de kruidvat voor 20. Ik had hem voor 13 dus die ga ik later met sinterklaas geven aan zoontje.

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb 3 dozen voor 30 euro gehaald!!!
    Ging trouwens meer korting af dan de goedkoopste doos was

Mooie verjaardags kadiiotjes voor mijn zoontje op deze manier

13. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klopt, wordt gewoon 1/3 van het totaal afgehaald :D

Hier zijn de Duplo-dozen mooi door opa en oma "overgenomen"voor de verjaardag, dus krijg het ook nog eens terug, hihi:p

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Activeren hoeft trouwens niet bij die aanbiedingen, gewoon je voordeelkaart laten scannen bij de kassa en je korting word meteen verwerkt. Dus mocht je een keer een aanbieding zien die je die dag vergeten bent te activeren kan je hem gewoon halen.

Mijn moeder had een week of 3 geleden FA deo en ik iets totaal anders. Zij had hem geactiveerd en ik dus niet en op beide passen hebben we 4 flessen met de korting gehaald.

Willen nu nog een keer gaan kijken of je ook 2x de max aantal producten kan halen, dat hebben we nog niet geprobeerd.

15. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Misschien idee om een nieuw topic te openen met de aanbiedingen die je krijgt met je voordeelpas? Aangezien dit niet bij iedereen hetzelfde is en je het dus blijkbaar niet hoeft te activeren :D

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat zou inderdaad kunnen :p! Wij bedachten het toen we bedachten dat ze in de tijd dat ze het pasje scannen bij de kassa nooit kunnen zien of hij via internet is geactiveerd. Als je kijkt hoe lang pinnen bijv al duurt voor het gecontroleerd is. En als je nu activeert en over 5 minuten iets koopt, kan dat gewoon nooit al geregristreerd zijn met zoveel gebruikers. Althans dat was de theorie van mijn man en vervolgens zijn mijn moeder en ik het gewoon gaan uittesten :p! Best aso eigenlijk, haha, maar ik vind het wel best :p!

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ja bij ons ook.
    Mijn opa en oma geven het hem volgende week

18. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Niks aso´s aan, moeten ze zelf maar zorgen dat het op een andere manier werkt ;) haha. 9 van de 10 keer zijn het echt flut aanbiedingen en dan heb ik alleen aangegeven voor beauty en baby aanbiedingen te willen ontvangen en dan zit er meestal nog niks tussen!

Net als nu had ik als aanbieding adidas voor onder de douche...

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Meestal zijn het idd weinig-soeps aanbiedingen.
    Voor een duppie al dat gedoe... heb ik dan geen zin in.
    Hier ook Adidas shower-gel. (is trouwens meer dan een duppie: van 2,99 voor 1,75 maar goed)
    Als ik alle aanbiedingen van shower/douche/shampoo etc zou nemen, dan had ik inmiddels de schuur vol...

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier nu iets van Lemmer feest de zaterdag aanbieding.

Deel Deze Pagina