We zouden een wipstoeltje van iemand lenen, maar dat gaat niet meer door. Ik ga dus nu op zoek naar een mooi wipstoeltje voor onze uk. Maar ja, dan begint het... Met schommelfunctie? Met mobiel? Met verkleiner? Arrrrggggg Kortom, wat is nou een fijn wipstoeltje, waar je uk een flinke tijd in kan. En dan even zonder op het prijskaartje te letten (maakt natuurlijk wel uit, maar ik zit niet perse vast aan een wipstoeltje van 30 euro).
Wij krijgen er eentje bij de kinderwagen die we hebben gekocht bij Babypark, de Anemoon van Kidsriver.
Idd wat kusjesmama zegt..... hij wipt echt! Als ze er zelf een beetje in bewegen wipt hij al!! De goedkope wipstoeltjes doen dit niet!
Hij wipt echt... klinkt als een goeie feature van een wipstoeltje Iemand bekend met de Chicco I-Feel: http://babyrecs.com/wp-content/uploads/2012/01/i-feel-rocker.jpg of de Chicco Mia?
idd de babybjorn tis een investering maar meer dan waard verschillende standen wipt echt (anderen wippers wippen niet) lang te gebruiken hoes is makkelijk afneembaar en wasbaar. ik hoop die van schoonzus weer te kunnen lenen dan hebben alle kleinkinderen van mijn schoonouders dezelfde gebruikt dat vind ik erg leuk. ding gaat al 7 jaar mee, is 100 keer gewassen en ziet en nog als nieuw uit.
Wij hadden voor een Lemmy een goedkope (25 euro) wipstoel en die wipt heel erg goed hoor. Wat in belangrijk vond is dat de stoel vrij plat kan, maar ook rechtop. In gaf de eerste hapjes in de wipstoel.
Titaniumbaby International B.V. | - Wipstoel - Swing Titanium swingbaby. Mooie hiervan is dat hij ook ligstand heeft, dus te gebruiken voor de allerkleinsten. En tien hij heel klein was en het wiegen in mijn arm zat was. Kon ik het even ontlasten door gem hier in slaap te wiegen, ideaal! Meerdere kanten te wiegen en roteert.
Baby bjorn! Ze kunnen er best lang in zitten. Het is beter voor de rug dan veel andere wipstoeltjes. En met een beetje oefening kunnen ze zichzelf gemakkelijk heen en weer wippen.
Ik heb de rain forest van Fischer Price wipt ook bij de lichtste beweging kan op tril stand en heeft een speelboog met muziekje en 2 beestjes hangen.
Wij hebben de wipper van lief! Je kan hem zowel laten wippen als vastzetten. Lijkt mij makkelijk met hapjes enzo. Vindt hem makkelijk op te vouwen en te verstellen. Verder heb ik hem niet in gebruik maar vind het vast en los zetten wel handig.
Babybjorn. Is echt zn geld waard. Ook een pluspunt,als je niet veel plaats hebt kan je hem gemakkelijk opbergen onder de kast want hij kan helemaal plat. Daarnaast kan je hem gemakkelijk wassen. Volgens mij heb je mee werk me die andere wipstoeltjes om de hoes ervan te prutsen.
Is de Balance Air hetzelfde als de Balance? Ik kan nergens wat vinden over de Air namelijk... oud model wellicht? Is die ook fijn?
Ik heb ook de Baby Bjorn! De stof van de Balance Air is anders, het is meer ademende stof. Voor de rest is het helemaal hetzelfde. Ik vind het ook echt een goede aankoop. Als mijn dochter haar beentjes een beetje beweegt, dan wipt het stoeltje al. Ze zit er best vaak in.
Iemand ook al ervaring met de doomoo? Is zon zitzak waar je een swingarm onder kunt zetten voor het wippen.
Ik heb een Chicco die hier goed beviel. Alleen met de boog werd niks gedaan maar verder heeft mijn zoontje er graag in gezeten.