ik ben erg blij met de mijlpijl van 34 weken! en zowel mama als baby stellen het heel goed! Alleen begint, na de fysieke ongemakken, ook de vermoeidheid me parten te spelen. 'k werk nog elke dag en de vermoeidheid overvalt me in echte dieptepunten. Na't werk valt het meestal nog mee omdat ik dan afleiding en drive genoeg heb om door te gaan, maar van zodra de kids in bed liggen, ga ik ook meteen de sofa in...ik wil dit per sé zo lang mogelijk volhoudenom na de bevalling ook langer thuis te zijn. ik heb ook last van slapeloosheid en wrodt verschillende keren per nacht wakker, dus geen kwalitatieve nachtrust. in de dag bijslapen kan ik niet, ook niet als ik thuis ben, lukt me gewoon niet. Ik hoop maar dat ik nog fit genoeg zal zijn bij de bevalling! Nog meer dames hier die ondanks de vermoeidheid blijven doorwerken tot aan de bevalling?
Ik heb helaas niet het "geluk" dat ik kan doorwerken tot aan het verlof aangezien ik al twee jaar zonder werk zit. Neemt niet weg dat ik ook nu al (31 weken) ontzettend vermoeid ben. S'nachts niet kunnen slapen en overdag ontzettend moe zijn. Aangezien ik al een kindje van 2 jaar rond heb lopen benut ik zijn slaaptijd altijd om wat in het huis te doen. Ik kan wel gaan liggen maar ga dan lopen denken over wat er allemaal nog gedaan moet worden in huis... met als resultaat dat ik inderdaad ook niet slaap Erg lastig.. weet zelf ook niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik hoop stiekem dat het een ijzertekort is (moet aankomende week weer bloedprikken) en dat het met een pilletje op te lossen is. Moet er niet aan denken dat ik zo moe de bevalling in moet (en dan moet ik nog zeker 9 weken pffff) Hoop dat jij een manier vind om wat meer energie te krijgen. Sterkte !