Moet prima kunnen met 1 bak mits je hem wel goed schoon houdt. Zeker tegen de tijd dat het katertje gaat ruiken (tijd om te laten helpen dan dus) Wij hebben voor onze 2 katten 2 bakken staan. Beide worden gebruikt.
hier twee katten en 1 (grote) kattebak, gaat prima zijn ze wel van kleins af gewend. Als het niet (meer) goed zou gaan heb er zo een bij staan toch.
Het stukje onder het kopje: Kattenbakperikelen. Katten Gedrag centrum :: Kattenbak En het antwoord op deze vraag: Hoeveel kattenbakken heb ik nodig? - Dierz.nl Bij deze, regel 5 lezen: Praktijk voor Kattengedrag - Over de kattenbak Heb dus toch gelijk.
Hier ook 1 bak voor 1 poes en 1 kater. Het is wat vaker schoonmaken, maar hier gaat het prima! Mijn katten komen ook buiten, dus dat scheelt misschien ook wel.
zou ik 7 bakken moeten hebben. de groeten zeg. Dan kan ik mijn kont niet meer keren. Het gaat prima zoals het nu gaat, ga het echt niet veranderen
Hier ook 2 katten en 1 bak. Nooit geen probleem geweest. Ik verschoon meestal om de dag. Die van mij doen het niet buiten. Als ze buiten zijn komen ze naar binnen om te poepen...
Wij hebben 1 poes en 1 kater en 1 kattenbak en dat gaat prima, ze doen hun behoefte ook buiten en met dit weer hoef ik de kattenbak haast niet te verschonen
Hier ook twee geholpen katers (wel broertjes uit 1 nest) op 1 bak. Gaat al 6 jaar hartstikke goed, maar ze zijn ook niks anders gewend!