Ondanks het vieze weer (het giet hier!) en ondanks dat niet alles altijd perfect loopt in mijn leven (duh), ben ik wel beregelukkig. Heb een lieve man die echt van me houdt, we hebben een prachtige dochter van bijna anderhalf, een eigen huis, binnenkort samen een leuke baan, een leuke kerk, genoeg lieve vrienden en kennissen om ons heen. Wat wil een mens nog meer? Zo, dat moest ik even kwijt. Wat kunnen wij vrouwen altijd zeuren haha, ik had nu even een 'geluksgevoelmomentje'.
heerlijk meid! wat fijn dat je het zo mooi voor elkaar hebt allemaal. En een dochter met een prachtige naam!!!!
Wat fijn meid dat je je zo voelt , las t kopje en dacht gelijk : zo voel ik me ook !! Zo zielsgelukkig, en zo blij dat we gezond zijn en het goed hebben!
Gezellig zo'n berichtje Hier nog zo'n gelukkig persoontje met als enige verschil dat hier de zon schijnt en het 25 graden is..
Heel herkenbaar, ik ben soms ook zo dankbaar en blij als ik zie hoe wij het voor elkaar hebben Ik ben trouwens ook heel blij want manlief heeft het mooiste persoonlijke gedichtje geschreven voor op ons geboorte kaartje de schat
heerlijk he meid? zo voel ik me over het algemeen ook de laatste tijd, alleen moet die verkoudheid weg
Oh! Ben dan toch wel een beetje jaloers hihi. Leuk al deze reacties! Het helpt mij soms ook om zulke dingen te lezen en idd te realiseren dat ik echt gelukkig ben en het maar heb getroffen...
Ook ik ben heel blij een zeer gelukkig! Heb eindelijk na ruim 1 jaar solliciteren een baan! Echt helemaal geweldig kwa dagen en alles goed geregeld kwa opvang voor mijn kinderen. Heb een hele lieve man 3 scheetjes van kinderen.