Ervaring mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esmer93, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds een aantal dagen erge pijn aan m'n borsten ze worden ook groter en veranderen, en spierpijn in mijn buik, terwijl ik niet gesport heb of iets dergelijks...En sinds het avondeten misselijk..

Ik ben wel aan de pil, maar het zou evengoed kunnen he...You never know!
    Maar hebben jullie hier ervaring mee? Door gebruik van de pil?
    Ik gebruik stedyryl 30...

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff ken die pil niet meid. Maar ik zou er voor de zekerheid maar een zwangerschapstestje tegenaan gooien.
    Niet toevallig de pil een keer vergeten? of ziek geweest? of misschien een antibiotica kuurtje gebruikt? Want hierdoor kan de werking van de pil namelijk afnemen.

3. M4rj0l3intj3

30 aug 2010
    39
    0
    0
    operatie assistente
    Eindhoven
    ken het ook niet maar ik zou om het zeker te weten ook een test tegen aan gooien.

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hoe lang gebruik je deze pil? ik heb t namelijk ook wel eens gehad toen ik overstapte op een nieuwe pil.

maar voor de zekerheid ff een testje ertegenaan!

5. Begin nu ook een vreselijke afkeer te krijgen voor eten...
    Ik HOU van eten..maar de dingen die ik SUPER lekker vond ruiken beginnen te stinken...En ik hou echt van eten maar eet best weinig nu...
    Heb zowat geen trek meer..

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wanneer is je NOD??
    en anders toch ff testen!!

7. Vandaag was laatste pil, dus ongeveer vrijdag/zaterdag zou het er moeten zijn...
    Maar ik heb nooit klachten gehad voordat ik ongesteld moest worden, daarom was de pil ook wel handig, zodat het niet als een verassing komt haha!
    Maar ik heb al 3 jaar dezelfde pil...Nooit klachten gehad..

8. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    zou toch maar even testje doen als je maandag nog nie ongi bent
    succes

9. Ik ga zondag ochtend al testen, en als ie negatief is maar even naar de dokter toe, heb nu mijn stopweek

10. Vandaag is mijn eerste pilloze dag...Volgende week woensdag moet ik hem weer nemen.
    Moet ik dan nog steeds naar maandag uitkijken voor een test?
    Of kan dat zondag al? Weet niet of dat te vroeg is of iets dergelijks..

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bij mij was het altijd zo dat ik standaard na 3 dagen mn ongi kreeg.... ik weet niet hoe regelmatig het bij jou is maar als je vrijdag geen ongi hebt dan zou ik zaterdag al gaan testen.... en evt. maandag voor de zekerheid weer als je dan je ongi niet hebt en een negatieve test....

12. Nou aangezien vandaag de eerste dag is dat ik geen pil meer neem moet ik ongeveer vrijdag/zaterdag ongesteld worden.
    Meestal is het na 3 dagen en dan 3 dagen ongesteld..

Deel Deze Pagina