2 keer een 1-eiige tweeling?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door narf, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. narf

narf Lid

5 dec 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze hadden bij mij echt aparte vruchtzakken en placenta's. Leek eigenlijk 2 eiig maar door de icsi kon dat niet 😊 50%vd tweelingen komt voor de 37w, 50% daarna. Dus het kan alke kanten uit. Luisteren naar je lichaam!

Ik heb nu meer last dan bij de tweeling. Toen was ik vooral heel moe het eerste trimester en nu ben ik echt wel misselijk ook elke dag. Bij de twins zagen vreemden rond de 14w dat ik zwanger was. Nu lijkt mijn buik tegen de avond ook al veel dikker. Denk dat het vooral te maken heeft met dat hrt ondertussen mijn vierde zwangerschap is (en bij jou de tweede, denk ik). De eerste paar weken met een tweeling loopt je baarmoeder namelijk nog niet zoveel voor op een eenlingzwangerschap. Vanaf tweede trimester zit er gemiddeld zo'n drie weken verschil op met een eenling. Ik zag er op 30w in elk geval hoogzwanger uit 😊 maar heb de 'zware' weken niet kunnen doen natuurlijk...

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ze hebben wel een eigen vruchtzak, placenta vormt pas deze week dus hoop dat ze dat Di zien.

Overigens ben ik meer moe dan bij mijn dochter, misselijk middag en avond maar spuug niet. En die boobs!! Bij mijn dochter was ik alleen moe. Daarna nog een vmk gehad bij 6 wkn dus in principe mijn 3e zwangerschap maar hoop nu voor het eerst wel te voldragen.

Lijken jouw twins dus ook echt? Heb je j of m? En wat denk je nu dat er in je groeit?

3. narf

narf Lid

5 dec 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb twee jongens, en ja, twee druppels water 😊
    Ik heb echt geen idee nu, hoop stiekem weer een jongen, papa wil een meisje 😊
    Ik hoop voor jou dat derde keer goeie keer is!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat hoop ik ook, mijn mk was anders, had er voor mijn meisje weggebracht en bij de mk nooit hartjes zien kloppen.

Moet er nu niet aan denken deze kwijt te raken. Heb al vanaf 6 weken, 5 goede echo's gehad.

Ons maakt het ook niet uit, de gezondheid is het belangrijkste. Ons gevoel zegt meisjes. Maar zijn het knulletjes ben ik net zo blij. Enige wat ik lastig zou vinden is nooit de kleren van mijn dochter van zolder te zullen halen. Toch liever gezonde knullen dan ooit een herhaling..

Pappa's en meisjes, jongens zijn vaak meer mama Minded en ook liever voor mams..

Deel Deze Pagina