Vraagje aan gebruikers van Ovaluatietest zwanger en kids

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door meli24, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik vraag me eigenlijk 1 ding af. Ik gebruik deze ronde ovaluatietesten van zwanger en kids. Nou is het zo dat ik vandaag op dag 41 zit en nog geen knaltest heb. Ik ben begonnen op dag 14.Ik heb altijd wel 2 strepen maar heb een keer gehad dat de teststreep donkerder was dan andere dagen maar niet zo donker als de controlestreep. Ik ben benieuwd of iemand zwanger is geraakt zonder een knaltest van zwanger en kids. Dus een test die niet zo donker is als de controlestreep maar wel donkerder dan andere dagen..beetje raar verteld, maar ja kon niet anders:)

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik heb de testen nu 1 maand gebruikt en had ook elke dag wel een heel licht streepje, maar wel 1 keer een hele vette toen m'n ei kwam.

Test je wel op ongeveer dezelfde tijd en drink je niet te veel van te voren? Dat kan de test natuurlijk beinvloeden.

3. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Hoi Gizje,

Ik test elke avond tussen 6 en 7 uur. Ik let erop dat ik 3 uur vantevoren niks drink, dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik zit nu al op CD 42 maar nog geen knaltest...ik blijf maar gewoon doortesten, wie weet krijg ik nog een knaltest:)

Deel Deze Pagina