IK ben een vrouw van 30, en ik heb mijn eerste trots al op de wereld staan. Maar ik ben nog heel ongelukkig,ik wil er graag meer, kinderen maken mij blij,mijn man natuurlijk ook, maar het blijft bijzonder dat z'n klein mensje in je buik kan groeien. Nu zijn we helaas al bijna 3 jaar bezig en wil het maar niet lukken. Ik was best wel aan de zware kant bij mijn eerste kindje. Maar het wil niet meer lukken nu. En tuurlijk moet je ook gelukkig zijn dat ik er al één heb,maar vooral nu dat je het weet dat het nu kan. Wil je meer! Ik wil zo graag een broertje of zusje voor mijn zoontje, ik wil hem niet alleen op de wereld laten. Ik vind dat zo moeilijk, ik kan der bijna niet mee leven. Nu heb ik gisteren(18-4-2013) met het afvegen doorzichtige slijm gehad die rekbaar was als draadjes. Alleen heb ik s'avonds geklust met mijn man, maar er kwam niks, wel bij mij,maar nu even niet bij mijn man. Dat gebeurt nooit bij hem. Normaal is het wat sneller bij hem(sorry dat ik nu zo even uitleg),en nu dus niet, maar ik was zo kapot,dat we het er bij lieten. Nou ben ik hier niet zo mee bekent,maar wil graag weten of ik nu dus vruchtbaar ben, en of ik het vanaaf nog een keer moet doen? pfff wat een typen.
Het is wel een indicatie dat je in/rond je vruchtbare dagen/eisprong zit . Misschien zijn ovulatietesten/temperaturen een idee om wat meer inzicht te krijgen in je cyclus? Snap best dat je er graag een kleintje bij wilt hebben, hopelijk is dat ook snel zo voor jullie, succes!
Meestal als het vruchtbaar slijm naar buiten komt dan kan het al te laat zijn je kunt gaan beginnen met na je ingesteldheid iedere dag naar binnen te gaan en wat slijm naar buiten te halen n paar dagen voor je ei begint het vruchtbare rekbare slijm en je kunt ook gaan thempraturen of ovulatie testen gebruiken voor meer inzicht in je cyclus