Dat is een beetje moeilijk te zeggen ben het onregelmatig. Maar vandaag zit ik op cyclus dag 32. Vind dat echt lastig te zeggen.😄
Dit is een lastige. Ik zie wel iets maar echt roze vind ik het niet. Hopenlijk gaan de testen duidelijker worden de komende dagen!!!
Ik zie wel iets maar lijkt grijze ipv roze. Enig idee wanneer je eisprong is geweest? Ik zou over 2-3 dagen nogmaals testen. Als het nu van hcg is dan moet hij dan zeker duidelijker zijn.
Ik zie op je laatste foto wel wat! Wanneer test je weer? Lijkt wel op mijn test... inderdaad heel spannend!
Zo begon het bij mij ook! 7dpo dan wel. Nu 9dpo al een stuk duidelijker bij mij hopelijk bij jou ook over 2 dagen spannend!
Is dit de gevoelige dipstick van zw en Kids? Want die geven vaak zulke strepen. Over twee dagen weer als hij oploopt dan weet je t zeker.
Bedankt meiden voor het mee kijken. Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik ga na woensdag weer testen, als ik nog niet ongi ben geworden. Best wel spannend hihi😄
Vandaag nog maar een keer getest. En dit kwam er uit. Nog niet echt duidelijk. De eerste foto was het net gedaan En de tweede foto opgedroogd. Wat vinden jullie