Ik snap je eerdere berichten niet goed als je later zegt dat je nod 14 september is. Normaal is jouw menstruatie dus 40 dagen ongeveer, omdat je zegt dat je maandag bloedde en je dan maar een cyclus had van 25 dagen? Meestal met een lange cyclus is de eisprong ook later in de cyclus, 12-14 dagen voor de nod. Dus dan zou die bloeding eerder een ovulatie bleosing zijn geweest. Vind de testen niet overtuigend, zie wel iets maar nog niet duidelijk genoeg qua kleur. Heb je rond de tijd van de bloeding wel geklust, of daarvoor met ovulatie testen gewerkt?
fee90, ik heb mijn nod berekend op 14 sept met een cyclus duur van 28 dagen. Als ik ervan uit ga dat 17 augustus de eerste dag van mijn laatste menstruatie was. Ik snap niet helemaal hoe je bij 40 dagen komt? Mijn cyclus is onregelmatig maar zit meestal niet onder de 28 dagen en niet boven de 31. Vandaar dat 25 dagen voor mij niet gebruikelijk is. De foto is helaas wat onduidelijk maar in het echt is er een streepje te zien even breed als de horizontale streep. Veder hebben wij rond de tijd van de bloeding geklust maar heb ik lang geen ovulatie testen meer gebruikt. Ik ga er toch vanuit dat 17 augustus de eerste dag van mijn menstruatie is geweest, dit omdat de test anders wel een knaller geweest zou moeten zijn.. Verder heb ik geen duidelijke verklaring voor de vage testjes van nu. Even afwachten maar en het rond 14 sept nog een keertje proberen.
Och , knullig van mij,heb je eerste bericht gelezen in de veronderstelling dat je die vandaag gepost had!!! Excuus, negeer!! Ik nog helemaal rekenen en doen vandaar dat ik er niet uitkwam
Haha geeft niet! Vind het al fijn dat er mensen zijn die mee denken. Voor nu dus afwachten. Denk dat ik mijn ei misschien eerder heb gehad. Geduldig zijn en rond 14 september opnieuw testen.
Ik heb dit ook tot twee keer aan toe gehad met deze testen. Ik koop ze niet meer. Hoop voor jou natuurlijk mooi nieuws!
Vandaag niet meer getest, wacht braaf tot mijn nod haha Volgende week maandag een testje wagen als ik dan niet ongi ben. Ik laat het nog even weten wat de uitkomst is!
Even een kleine update, nog geen test gedaan omdat ik gister dacht ongi te worden. Had namelijk last van een beetje bruin bloedverlies aan het begin van de dag. Zo begint mijn menstruatie meestal. Maar daarna niks geen bloed oid meer te bekennen Dus vandaag even afwachten en anders morgen een test halen.
Dankje Zwennie! Hoop zo dat het raak is en ik een deze dagen eindelijk een positieve test in handen heb