2 keer een LH piek?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fearfull, 20 mei 2024.

  1. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    989
    293
    63
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!

    Dit heb ik nog nooit gehad o_O

    Cd 9 een positieve ovulatietest. Ik heb weleens vroege eisprongen dus daar keek ik niet van op dat het op deze cd was. Ik weet niet waarom misschien is het instinct en dacht ik, ik ga toch even weer een ovulatietest doen. Dit was amper 3 uurtjes later dan de positieve test en ineens was het streepje totaal niet zichtbaar. De lh piek zakt normaliter langzaam af waardoor ik dat op de stick kan zien. Streepje wordt dan beetje bij beetje negatief.

    Ik gebruik overgings CB met die smileys.

    Mijn temperatuur bleef laag en dacht ik zojuist, gooi er maar weer een ovulatietest tegenaan. Wie weet was de eerste LH piek niet goed ofzo aangezien hij heel snel weer negatief was. En ja hoor weer een smiley op cd 12.

    Waar zou dit eventueel aan kunnen liggen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. L0ts

    L0ts Actief lid

    22 nov 2023
    244
    218
    43
    Misschien is ie op cd 9 niet gesprongen en probeert je lijf het nog een keer? Je temp is ook niet omhoog gegaan na cd 9 namelijk
     
    Fearfull vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.855
    15.176
    113
    Nabij Utrecht
    Soms gebeurd het dat je lichaam onterecht een (vaak korte) lh afgeeft terwijl je ei nog niet rijp genoeg is.
    Dit resulteert dus in een lh piek zonder eisprong en dan probeert je lichaam het een aantal dagen later weer met een nieuwe lh piek.

    Hopelijk zie je over uiterlijk 3 dagen de gewenste tempstijging
     
    Fearfull vindt dit leuk.
  4. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    989
    293
    63
    Vrouw
    Klopt deze temperaturen heb ik juist voor een eisprong. Daarna stijgt ie naar 36.8 etcetera.
     
  5. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    989
    293
    63
    Vrouw
    Daar dacht ik ook aan. Ik vond het al gek dat een positieve test amper drie uurtjes later superlicht was. Dank je wel voor je uitleg! Ik hoop het ook en hou het in de gaten :thumup:
     

Deel Deze Pagina