2 keer een miskraam in een jaar

Discussion in 'Miskraam' started by miriam25, Jan 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neia meis

het lijkt wel of wij met elkaar alle ellende krijgen en een ander niks. gelukkig is dat niet waar.
    ook ik wens je alvast sterkte toe.

ja mijn vriendin krijgt hier nog spijt van maar haar kerel is heel dominant die hele fam kant en dan is zei een beetje in een hoekje.
    maar ja.

hoop dat het voor ons alllemaal goed nieuws wordt deze ronde.

neeke spannend hou ons op de hoogte greets miriam

2. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    oh jee miriam dat is ook wat, maar ja je vriendin zal toch wel van hem houden anders trouwde ze niet met hem toch!
    Maar als ze nu al begint met hem in alles zijn zin te geven is het einde zoek, vooral met een dominant typje!

Ik hoop maar dat ze gelukkig met hem wordt en geen spijt krijgt dat ze de bruiloft niet gehouden heeft hoe ze het altijd gedroomd heeft!

liefs
    jette

3. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Neia, had je berichtje ook al op de andere topic gelezen. Hoop dat je je nu in elk geval lichamelijk weer wat beter voelt. Zal je wel flink overvallen hebben, denk je gewoon ongesteld te zijn, is het een miskraam... Veel sterkte!

Miriam, poeh, zou niets voor mij zijn zo'n man :) krijg veel te graag zelf mijn zin :D. Lijkt me wel lastig hoor, als je dat zo bij een vriendin ziet gebeuren. Zeg je er wat van of niet? Nou ja zoals Jette zegt zal ze vast wel veel van hem houden, anders trouw je niet lijkt me.

Hier weinig te melden behalve dan dat het rustig is, wel regelmatig wat buikpijn en steken boven de lies. En heel zenuwachtig voor de echo volgende week... Nog een week wachten... Als dan alles goed is ben ik echt verder dan de vorige keer, hopelijk valt dan alle voorbehoud weg!

Veel liefs, Neeke

4. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    tja neeke ik denk er net zo over, ik wil ook graag mijn gelijk hebben, soms te ! :oops:

Maar het is natuurlijk erg moeilijk om je vriendin te zien worstelen, ik zou me dan denk ik niet stil kunnen houden!

Nog even volhouden neeke !

Jette

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi allemaal,

het gaat hier goed al zeg ik het zelf ben vrij positief gestemd hoe is het met jullie?

en neeke heb je al weer een echo gehad?
    groetjes miriam

6. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Miriam,

Fijn om te horen dat het goed gaat met je! Marla heeft een beetje een dipje, Jette is nog steeds ongeduldig vanwege het herstel van haar moeder :) maar dat is heel begrijpelijk. Meeste dingen zijn gepost onder een ander topic (ben naam even kwijt maar het heeft nu ongeveer 59 bladzijdes dus dan vind je 'm wel, mocht je willen kijken)

Hier alles prima, slaap wel heel erg veel. Lief dat je aan m'n echo denkt: die is morgenochtend. Spannend dus!

Liefs Neeke

7. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Neeke, spannend morgen! Nog 1 echo en dan kun je echt gaan genieten.
    Laat je het morgen weten?

Miriam goed om te horen dat het goed met je gaat.

Met mij helaas niet; dat kun je onder het andere topic lezen; met vandaag 100 blz. :confused: !

X Neia

8. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Lieve dames,

Alles zag er perfect uit bij de echo vanochtend! We zijn zo ontzettend blij! Moest gewoon huilen van geluk en opluchting, en nu ik dit schrijf springen de tranen me opnieuw in de ogen. Vandaag een dagje vrij om in huis te klussen, maar ik knijp er ook effies tussenuit om te gaan shoppen!

Liefs Neeke

9. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Lieve neeke,

nogmaals fantastisch voor je meid dat de echo er zo goed uitzag, kan me erg goed voorstellen dat je tranen hebt gelaten van geluk!
    Geniet er lekker van!

De topics waar al onze verhalen in staan zijn "dood vruchtje" en "tussen realiteit en gedwongen positiviteit"
    liefs
    jette

10. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Wow Neeke GEFELICITEERD!
    Natuurlijk ben je enorm blij en gelukkig.
    Nu flink shoppen.
    Geniet ervan meid!

X Neia

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    super neeke heel goed om te horen ben heel blij heb wel aan je gedacht hoor spannend nagel bijten enz hihi
    maar mooi joh voel je je ook goed?
    ik ga als ik tijd heb op die andere topics kijken ben op het ongeblik heel druk met van alles en nog wat.
    maar dames houd allen moed komt het wel goed.
    jette ook aan jou denk ik speciaal hopen dat het snel toch echt beter met je moeder gaat.
    marla meis een dip is niet erg hoort er bij probeer te genieten van de goede dingen.
    neia zo snel als ik kan lees ik je topic maar sterkte

liefs miriam

12. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hey dames,

Dank jullie voor jullie lieve reacties! Was donderdag flink gaan shoppen (volgende week moet ik de hele week op een beurs staan en ik pas nog maar in één broek... rokken gaat wel nog maar ook niet meer veel...). Toen ik bij de kassa stond vloog het me toch wel aan: help, wat als het nu...? Maar nee, ik moet er nu gewoon vanuit gaan dat het goed gaat! Vanaf nu kun je ook het hartje horen en ik mag van de vk zo vaak komen als ik wil. Ik ga de komende tijd dus ook zeker elke twee weken bij ze langs, misschien nu nog eventjes elke week, het vertrouwen moet toch groeien... Maar het feit dat de groei precies klopt, en voor alle 3 de echo's die ik heb gehad, geeft wel heel veel vertrouwen.

Miriam, op zich voel ik me wel goed, de misselijkheid en het niet tegen geuren kunnen beginnen wat beter te worden, de lucht van tomatensaus is weer draaglijk. Ben wel bere-moe, dat wordt nog niet echt minder. Hopelijk over een paar weekjes wel.

Neia, voor jou heel veel sterkte! Bij mij was het snel na de 2e mk weer raak (na curettage 1x ongi) en dus tot nu toe alles goed, duim voor je dat het voor jou ook zo gaat!

En Jette, jij hebt ook aandacht voor iedereen, terwijl je zelf in zo'n vermoeiende situatie zit: superlief! Wat ik gezien heb gaat het nu echt met sprongen vooruit bij je moeder, super!

Voor allemaal een fijn weekend, liefs

Neeke

13. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    ik probeer mijn aandacht voor iedereen te hebben neeke, heb echter soms wat moeite om alles te onthouden (dat is zowieso niet mijn sterkste punt, hi hihi)

Dus vergeet ik wel eens wat, dan heb ik iets gelezen van iemand, en dan denk ik wie was het nog maar en waar ging het nog maar over!
    Eigenlijk moet ik aantekeningen maken terwijl ik lees anders vergeet ik de helft!

Maak je geen zorgen neeke over de kleding die je hebt gekocht, die ga jij dragen! NO PROBLEMO!

Geniet er van meid, en laat zo vaak als je nodig acht een echo maken!

Jette

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi hoi ik kon niet wachten met testen en heb net gestest maar helaas, mischien was ik te vroeg of anders echt helaas.
    stom he je hoopt heb allelerlei dingen waardoor je denkt ja en dan toch nee

15. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hoi miriam,

gewoon morgen nog een keer doen joh, wie weet ;)

jette

16. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ooooh Jette en Neeke, wat een irritante betweters zijn jullie! :) :)
    Altijd maar gelijk willen hebben, dat herken ik helemaaaaaaaaaaaaal niet. Nee hoor, grapje, ik moet mijn tong soms ook wel eens 3 keer omdraaien, om niet altijd gelijk te willen hebben, hihi. :oops:

Goh Miriam, ik kan me voorstellen dat jij als vriendin je wel een beetje zorgen maakt over het huwelijk van je vriendin. Je wilt haar natuurlijk behoeden voor een grote fout. Ik merk altijd dat je kunt praten als Brugman, maar als je vriendin zelf niet doorheeft hoe haar vriend/man in elkaar zit, dan kun je niet tot haar doordringen. Ze moet het zelf inzien!

Wel balen van je negatieve zwangerschapstest, maar dat wil nog niets zeggen, hoor. Je hebt 2 dagen voor je NOD getest, en dat is behoorlijk vroeg. Bij mijn zus heeft het juist heel lang geduurd voordat ze een positieve test in handen had, terwijl ze al zeker wist dat ze zwanger was. Raar, he? Ik duim heel erg voor je. Nog een dagje en je bent overtijd.

En Neeke, wat fijn dat je zwangerschap nu zo mooi verloopt. Je bent alweer bijna 14 weken! Wat gaat de tijd toch hard. Kun je al flink genieten? Ben zo blij voor je dat alles goed zit, na alle ellende die je hebt moeten meemaken. Ga je binnenkort weer snel naar je oma? Ik hoop heel erg dat ze nou niet meer zo hard achteruit gaat.

En Jette, jouw moeder is zoals eerder gezegd een echte doorbijter. Je schreef dat jij meer haar karakter had, en dat lijkt ook echt te kloppen. Ik kan me voorstellen dat je best wel moe bent: als je in rustiger vaarwater terecht komt, dan merk je vaak wat de afgelopen tijd van je heeft gevergd. Je hebt je al die tijd groot moeten houden, en geen tijd gehad om over jezelf en je eigen gevoelens na te denken. Rust maar eens lekker uit en maak je niet te druk over het werk, dat is maar onbelangrijk. Dan bezoek je ons toch gewoon wat vaker. :D

Ik ben een tijdje afwezig geweest, omdat ik een dip had, zoals Neeke al had aangegeven. Mijn schoonzus was op 28 april bevallen, en dat viel me o zo zwaar. Ik heb het niet droog kunnen houden tijdens de kraamvisite, en had de week daarna een terugslag. Ik ben dinsdag ongesteld geworden, maar voel me weer heel sterk. Ik ben de dip uitgekomen, en kan goed genieten van alles om me heen. Zelfs van dat slechte weer, nou ja, dat is ook weer niet waar. ;)

Liefs,
    marla

P.s. soms vind ik het wel veel werk om alle topics bij te houden, en ik hoop dat het me lukt.

17. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Oh ja, en Neia, geniet je lekker van je welverdiende vakantie? Rust maar een goed uit!

18. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Ja soms valt het niet mee he marla, maar er is toch iets wat ons steeds weer hier naar toe trekt he?

Ik heb het gevoel het nu veel drukker te hebben als toen mijn moeder sliep :oops: schaam me een beetje dat te zeggen maar ben nu al de hele week elke dag naar het ziekenhuis geweest, eerder nam ik wel eens een dagje rust maar nu ben ik daar nog niet aan toegekomen!

Update : heb vanmorgen even met de arts gesproken, hij denkt dat ze nog tot volgende week moet trainen!
    vanmorgen heeft hij iets verandert aan het buisje in de luchtpijp zodat ze tonen kon produceren, hij heeft met haar gesproken! :D
    Maar dit kan niet de hele dag zo blijven omdat er dan iets met de luchttoevoer anders is of zo :cry:
    Maar misschien kan hij dat vanmiddag nog een keer veranderen zodat ze met ons kan praten!

Liefs
    Jette

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou mensen ik ben helemaalniet meer bij,

moet ook echt jullie topics gaan lezen maar ben op het moment te druk met eigen sores.
    ben trouwens nog steeds niet ongi, spannens hoor man.

mijn vriendin loopt al 5 weken behoorlijk te klooten met haar suiker ziekte en gister avond om kwart over 11 ben ik met haar naar de huisartsenpost gegaan en moest ze opgenomen worden tot 3 uur s'nachts op het ziekenhuis gezeten enom 9 uur vanochtens weer werken ben nu kapot ga lekker slapen maar vond dat ik effe langs moest komen om aan te geven waarom jullie zo weinig van me horen ik wacht nu voor mezelf tot maandag voor ik ga testen dus tot die tijd geef ik mijn lichaam om ongi te worden zodra ikmeer weet horen jullie het

dikke knuffel aan allen

20. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Oh spannend Miriam.
    Morgen dus testen?
    Ik duim voor je!

X Neia

Share This Page