2 keer een miskraam in een jaar

Discussie in 'Miskraam' gestart door miriam25, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Hoe was het weekend? Jammer dat het weer niet zo mooi was. Gelukkig kan Marla er toch van genieten :D (met pluishaar zeker? :DD )

Miriam, hoe is het nou met je vriendin? Heb je dit weekend een beetje kunnen bijslapen? En natuurlijk: hoe is het met de voortekenen? Hoop dat je ongi de komende 8 maanden wegblijft!

Neia, ik begrijp dat je op vakantie gaat - lekker even ertussenuit, dat kun je vast goed gebruiken. Waarheen en hoe lang?

Laat het hier even bij, ben veel te nerveus voor morgenochtend :( Durf het nog steeds niet te vertellen, bang dat het toch weer mis gaat. Hopelijk kunnen we morgen het hartje horen!

Veel liefs

Neeke

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he miriam, hardstikke vervelend voor je vriendin, hoop dat het gauw wat beter met haar gaat, is ze al lang suikerpatiente, of nog maar net dat dit de reden is dat ze onstabiel is?

Denk jij wel een beetje aan jezelf?
    Ik zie dat je twee dagen overtijd bent, heb je al symptomen?

Neeke jij morgen weer een afspraak, ben je daardoor nerveus, ik duim voor je dat alles in orde is okay!

liefs jette

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Neeke, balen dat je zo onzeker bent over morgen.
    Maar vorige week was alles goed toch?
    Heb je nog aan niemand vertelt over je zwangerschap?
    Ik duim voor je dat alles weer goed is morgen. Laat je het ons weten?
    Wij zijn van woensdag t/m gister naar oostende geweest, en het was heerlijk!

X Neia

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Hoi,

ja ik denk ook wel aan mezelf vind het eigenlijk wel een goede afleiding, mijn vriendin is al 14 jaar suikerpatiente, dus gaat nu al weer redelijk met haar nog wel van slag maar beter.

ik zelf ben ook van slag ben nog steeds niet ongi en durf niet te testen bang voor het geen wat ik niet wil.
    voel wel rug klachten en mijn buik.

maar ik heb ook last van zuurbranden en dat had ik de vorige keer ook en slijm best veel. dus ik weet het echt niet ben bang dat het toch nog komt dus als ik de verleiding kan weerstaan koop ik vandaag nog geen test.

neeke heb vertrouwen er in he meid ik duim voor je

liefs miriam

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey neia, dus je hebt een leuke tijd gehad, je bent blij dat je toch gegaan bent of niet?

Fantastisch meid ik las dat je geen klachten meer had gehad, dat komt vast van de vakantie!
    Ik hoop dat de klachten uitblijven!

Miriam, drie dagen overtijd meis, is je dat al eerder overkomen?
    Ben erg benieuwd!

Liefs
    Jette

6. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee dames,

Bedankt dat jullie zo met mij meeleven! Kan het ook wel bij mijn mannetje kwijt maar die weet toch niet altijd goed wat hij ermee aan moet, ligt toch anders voor hem. De controle was in elk geval goed vanochtend, buikje groeit zoals het hoort en een prachtige hartslag. Ben helemaal gelukkig! De twijfel is nog steeds niet helemaal weg maar het vertrouwen groeit nog steeds en ik durf langzamerhand te denken aan wat dat straks allemaal betekent, als het nu goed gaat... Zo onwerkelijk allemaal!

Neia, dat klinkt als een heerlijke vakantie! Ben graag aan de belgische kust, als kind gingen we altijd naar Blankenberge. Kneuterig, maar mooie stranden en perfect om eens heerlijk uit te waaien. Mooi dat jullie het zo fijn hebben gehad. Ben je nu lichamelijk hersteld? Vind het zo lastig dat, op het moment dat je lichamelijk hersteld bent, alles voor de buitenwereld "over" is - nou mooi niet... Zo fijn dat er hier allemaal dames zijn die dat begrijpen.

Miriam, fijn dat het met je vriendin weer wat beter gaat. Is dat niet die vriendin die pas getrouwd was? En hoe voel je je nu, nog getest of kan je nog wachten? Duimen draaien hier op volle toeren!

En Jette, die duimen draaien natuurlijk net zo hard voor jou! Wel typisch dat je net nu geen symptomen hebt.

Ik heb nog snel wat extra zw schapshormoontjes naar jullie beide toegestuurd, hoop zo dat het helpt, gun jullie allemaal natuurlijk dat jullie gauw zwanger worden!

Liefs Neeke

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi ik weer getest en weer negatief nu stop ik er mee wacht tot mijn ongi komt.

balen joh maar ja this niet anders jette hoop dat jij meer geluk hebt

en goed nieuws voor jou neeke top joh geniet er van

8. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Balen Miriam, maar wie weet! geen bloed is nog altijd goed.
    Ik duim voor je

Liefs Minka

9. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Miriam, balen joh! Maar ik sluit me nog even bij Minka aan: je zou de eerste niet zijn die eerst een negatieve test in haar handen had, en later toch zwanger bleek. Ik blijf duimen! Ook voor de andere dames natuurlijk...

Neeke

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey miriam, geen bloed is goed, daar moet jij je nu nog even aan vasthouden meis, was jou cyclus al weer regelmatig of nog niet!

Die van mij was de laatste twee keer weer 28 dagen, dus daar heb ik mijn banner ook op gezet, maar zou natuurlijk best wel weer anders kunnen zijn, gewoon rustig afwachten wat er de komende dagen gebeurt!

IK heb gewoon weer maandverband en tampons gekocht er van uitgaande dat ik ongi wordt, ook ben ik eerst gestopt met het foliumzuur!
    Misschien was dat niet het verstandigste om te doen maar het voelde op dat moment goed!

Maar ik zie wel, misschien denk ik er morgen anders over!

Jette

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja geen bloed is goed.

maar wachten duurt lang heel lang, ik heb eigenlijk elke keer 31 dagen er tussen gehad constant dus ook daar heb ik de bannner op gezet ik weet dat het als nog zowel goed als fout kan gaan maar die onzekerheid he, heb vanochtend met de huisarts gebeld en moest nog een paar dagen afwachten balen joh je kunt tochniet rustig wachten bah.

nou jette hoop dat het voor jou ook bingo is en ook voor mij liefs miriam

12. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Nou dames, jullie houden het spannend!

Ik hoop zo voor jullie beiden dat het raak is!

Succes met afwachten,

Neeke

13. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Meiden, hier is er nog eentje die keihard voor jullie duimt. Het zou wel geweldig zijn als jullie allebei zwanger zouden zijn. Dan drink ik er donderdag nog eentje extra op. ;) (mijn eisprong is dan nog niet geweest, hihi).

Miriam, ik lees ook hier wel eens dat sommige meiden pas na een tijdje een positieve test hadden, net zoals bij mijn zus. En mijn zus' zwangerschap is prima verlopen, dus een late positieve test betekent niet dat het mis is.

Neeke, hopelijk hebben ze jouw zwangerschapshormonen opgevangen. Bewaar je ook wat voor Minka, Neia en mij?

Neia, hoe gaat het nu met je?

Liefs,
    Marla

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh Miriam klote dat je negatief hebt getest. Maar wie weet............ik hoop het zo voor je!
    Hoe was je cyclus voor en na je MK?

Jette, jij blijft het spannend houden. Hoe waren jouw cyclussen voor die 2 keer 28 dgn van de laatste rondes?
    Waarom ben je juist nu gestopt met foliumzuur? Of ben je dat al langer?

Ja Marla, Minka en ik willen ook wat van jouw hormonen hoor Neeke ;) . Echt goed om te horen dat het hartje weer flink kloptte.

Marla, ik voel me vandaag weer klote, zie mijn andere post.
    Hopelijk is het morgen weer weg. We zullen zien.
    En hoe is het met jou, al bezig met ovulatietesten?

X Neia

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden dankzij jullie blijf ik hopen thanks

mijn cyclus voor mijn miskramen was 30 dagen altijd na de miskramen 31 dagen altijd dus tja 10 april ben ik voor het laats ongi geworden eigenlijk 9 april s'avonds laat maar ja de hoop houden is nu best moeilijk doe mijn best en als het goed is ga ik jullie ook mijn geluksengeltjes toezenden hou er 1 voor mezelf maar nu nog steeds duimen liefs miriam

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Miriam,
    Weer een dagje erbij? Door alle onregelmatigheden na de mk is het ook moeilijk te zeggen wanneer je nu ongi moet worden. Ik zou gewoon morgen of zo weer een test doen, maar duimen blijf ik voor je doen hoor! Net als voor Jette, spannend meiden, ik gun het jullie van harte!
    En Neeke, strooi met lekker in het rond, we vangen het met open armen op!

Liefs Minka

17. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

gewoon afwachten miriam we kunnen er niets aan verander, wat komt dat komt!

Ik ben dus ook nog steeds niet ongi, ik voel ook niet echt iets speciaals, mijn cyclus na de MK was steeds iets korter, eerst 34, toen 30 daarna 2x 28, dus het zou raar zijn als het nu ineens weer langer zou worden!

Maar ja alles is mogelijk dat weten we nu inmiddels, ik had mijn banner dus op 28 dagen staan, maar zit dan dus nu op dag 31, nou ja ik wacht af, misschien als ik de apotheek kan vinden hier vanmiddag haal ik wel een test!

Jette

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    en jette heb je een test gehaald?

ik wel weer een ze worden echt rijk van mij, ga in ieder geval met ochtend urine testen meer kans zeid de apotheker, ze moest wel lachen heey hoi jij weer ik zo ja alweer alles is negatief ik moest de huisarts maar bellen zei ze vrijdag als ik deze ook negatief heb.

die onzekerheid he loop nu al een week met dat k*u*t maandverband rond. en dan mischien nog langer bah.
    maar ja.

zoals mijn moeder altijd zegt niet klagen maar dragen nou dat doe ik nu ook wel hihi

neeke ben blij dat het met jou goed gaat gun het je zo.

marla hoop dat het met jou ook snel heel snel beter gaat jij en jette hebben mij hier van af het begin super gesteund top echt waar

neia en minka ook jullie gun ik zo enorm eigenlijk iedereen hihi, maar mezelf het meest( niet lullig bedoelt hoor).

nou mijn vriendin is terug uit het ziekenhuis en krijgt een pompje voor haar suikerziekte dus daar heb ik ook weer iets meer rust in gekregen niet meer dat geklepper nu pas na een week elke dag er zo mee bezig te zijn snap ik pas echt hoe je je voelde om elke dag naar je moeder te gaan en ergens gaat dat stemmetje nooit weg van zal het deze maand raak zijn of niet vliegen vliegen vliegen dat is het enige wat je doet de tijd vliegt voorbij. respect heb ik er voor.

liefs miriam

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi miriam, ik koop de testen in verpakkingen van 2 stuks, dan hoef ik tenminste niet constant naar de apotheek rennen!

Ik heb dus tussen de middag 2 gehaald en direct op het werk getest, eerst gebeurde er niets maar na ongeveer 10 minuten verscheen er toch een vage lijn, zou het dan toch?
    Ik ga zaterdag weer testen met ochtendurine!
    in de beschrijving staat duidelijk dat een vage lijn wel zwanger betekend, maar het moest wel na 5 minuten te zien zijn!
    Maar hoe weet die test nu wat 5 minuten zijn?

Ik heb al wel eens negatief getest dan was het vakje wit en daar veranderde ook niets aan dus ik ben benieuwd, ik heb de test ook aan mijn hubbie laten zien en die zag de lijn ook, dus het ligt niet aan mijn ogen! ;)

Tja miriam het valt niet mee wanneer er zoiets ingrijpends gebeurt als ziekte bij vrienden of familie, ik heb tot nu toe ervaren dat er iets is als een soort oerkracht die je in zo'n situatie kracht en energie geeft, tenminste ik heb dat wel!
    Als ik nu terug kijk en inmiddels al negen weken aan het schipperen ben tussen het werk, huis, paarden, en ziekenhuis, dan zou je zeggen dat ik doodop zou moeten zijn, maar het lukt hoe weet ik niet, dat vragen mensen in mijn omgeving zich ook af, maar het lukt!

Ik kwam gisteren bij de supermarkt een collega van me tegen die weet dat ik een MK heb gehad en ook weet van mijn moeder en hij zei, wat ik wel lief vond, dat ik er zo enorm goed uitzag ondanks de stress die ik moest hebben (zou het stralen zijn van een eventuele zwangerschap?)

Miriam ook voor jou komt het vanzelf, echt, wie weet is de volgende test toch positief!

Liefs
    Jette

20. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Kwam nog even spieken voor het naar bed gaan (jaja, ik ben niet meer zo moe als voorheen!), hoe het met jullie is. Het blijft nog even spannend! Jette en Miriam, ik hoop het zo voor jullie! En over een paar weekjes voor de andere dames natuurlijk. Goh Jette, dat je nog tot zaterdag kunt wachten... Veel succes!

Kom morgen nog wel even wat langer posten. Hier in elk geval alles goed, nog steeds niet op het werk verteld want mijn baas had gisteren de hele dag bespreking en vandaag was ik onderweg. Vind het toch spannend. Maar het buikje wordt er niet kleiner op, dus als alles goed blijft gaan moet ik het volgende week wel vertellen!

Veel liefs Neeke

Deel Deze Pagina