2 keer een miskraam in een jaar

Discussion in 'Miskraam' started by miriam25, Jan 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monique75

monique75 Actief lid

May 4, 2007
    407
    1
    0
    Hoi Jette,

Het is echt waar hoor dat je na langer dan 5 minuten wat kan gaan zien op je test.

Ik had een test gedaan en zag een vaag streepje, maar zoals velen hier, geloofde ik het niet. Ben toen nog een test gaan halen en daar zag ik niets..... Heb toen de apotheek gebeld en vertelde van de testen. Het schijnt dus per merk te verschillen. Ik moest die tweede test maar even laten liggen en een paar uurtjes afwachten.
    Dat geduld had ik niet, dus weer een test van een ander merk gehaald. En ja hoor die was ook positief, dus toch echt wel zwanger !

De test die in eerste instantie negatief was, was de volgende dag met een heel vaag stipje ook positief.... Gelukkig hoeven we met de meeste testen niet zo lang te wachten !

Ik hoop dat je streepje nog veel feller roze wordt dit weekend !

Groetjes Monique

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette top joh dan ga ik voor jou duimen welk merk was positief bij je?

bij mij was vanochtend weer negatief balenjoh
    ik had de test van de apotheek

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou dames de duivel is binnen getreden ben ongi jammer maar helaas.

jette voor jou blijf ik duimen

4. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    he jammer voor je miriam, ik had ook testen van de apotheek, ik ga morgenvroeg testen, zaterdagmorgen moet ik jureren en dus vroeg weg dan heb ik geen geduld om een test te doen!

Ik laat het jullie weten hoor als ik ook wat weet, ben er nog redelijk rustig onder!

nog even en update van mijn moeder, het gaat lichamelijk supergoed, het buisje is verwijderd, ademen gaat goed, ze gaat morgen naar een ander gedeelte van het IC de wakker afdeling!
    Alles gaat goed, ze eet zelfstandig, zit op een stoel, kan zelf haar drinken pakken, geweldig gewoon, maar ze is zooooo nukkig momenteel ik begrijp het wel maar ze kreeg vanmidag gewoon woorden met een verpleegster die niet zoveel geduld heeft!
    Ze is negatief, ik ben meer als twee uur bij haar geweest maar echt leuk was het niet!
    Ik begrijp het wel, maar dit is niet echt leuk!
    Ik hoop maar dat ze snel wat positiever wordt!

Liefs
    Jette

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette ik hoop ook dat je moeder positiever wordt iets meer vooruitgang en dan ook iets vrolijker dat is fijn als dat zo gaat komen.
    en weet je al iets meer ben je zwanger? laat het ons weten liefs miriam denk aan je

6. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hoi miriam,

begin toch een beetje voorzichtig te geloven dat ik wel zwanger ben, maar durf nog niet zo goed!
    ik wil volgende week weer een test gaan halen!
    Ik moet dus nog even afwachten!

Lief van je dat je aan me denkt! dikke knuffel uit duitsland voor jou!

Ja mijn moeder gaat in vergelijking met vorige week veel beter, echter heeft ze nu allerlei klachten, last van de rug, moe, last van de benen, luchtophoping, heeft allemaal te maken met het lange liggen, hoop maar dat ze haar snel weer op de been kunnen krijgen, want dit is een drama voor haar!
    Maar goed geen ontstekingen dus dat is erg goed nieuws!

Lieffs
    jette

7. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Jette ik hoop het zo voor je! Dat zou wel geweldig zijn, in dezelfde periode dat je zwanger werd ging het opeens veel beter met je moeder (ongeveer - toch?).

Ongelofelijk als ik zo lees wat je moeder allemaal al kan, geen wonder dat ze nu overal last van krijgt, haar lijf is niks meer gewend natuurlijk! Super zeg. Wel even lastig dat ze er een slecht humeur bij heeft, maar zij zal er zelf ook wel van balen nu ze weer bij is, dat ze niet snel naar huis kan zoals ze voor de narcose waarschijnlijk gedacht had. Ik hoop dat ze zich snel nog beter gaat voelen.

Enne, die duivels heb ik nog even voor je op de vlucht gejaagd met een extra dubbeldikke dosis zwangerschapshormonen! Voordeel van laat positief testen is dat je al, als het volgende week inderdaad zo blijkt te zijn, al meteen 5 weken in je banner hebt staan.

Heel veel succes meid! Ook hier denken we aan je.

Miriam, hopelijk ben jij weer een beetje bijgekomen, toch elke keer weer een domper. Waarom duurt die cyclus ook elke keer 4-5 weken? Je moet steeds zo lang wachten op de volgende kans... Hou vol meid, ook voor jou komt het gauw!

Liefs Neeke

8. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    ja klopt wel zo'n beetje neeke, alles was toen relatief stabiel, echt goed met mijn moeder ging het natuurlijk vorige week toen ze weer bij kwam dat was naturlijk voor ons het allerbeste, maar voor haar iets minder, ze heeft nu allerlei klachten en kwalen, maar ja ik hou hoop dat ze deze week toch weer vooruit mag gaan!
    Als ik naar vorige week kijk heeft ze toch ook goede stappen gezet, ze kan haar armen weer gebruiken, ze kan zelf eten, en drinken pakken en weg zetten, ze zit in een stoel ze is overgeplaatst, zo slecht was dan afgelopen week eigenlijk niet!

Nou ja afwachten hoe het gaat deze week!

ben benieuwd wat de test gaat aangeven voor mij deze keer!

nog 1 nachtje slapen en dan weet ik het!

liefs
    jette

9. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    3 maal is scheepsrecht (jouw testen en mijn felicitatie): gefeliciteerd!

Dikke kus Neeke

10. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    nogmaals bedankt neeke, had deze topic even gemist de laatste dagen!

hoe voel jij je nu neeke?

jette

11. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Jette,

Geloof dat we nu allemaal verhuisd zijn naar de andere twee topics dus deze hoeven we dan niet meer bij te houden, scheelt weer ;).

Gaat hier nu wel weer goed, erg geschrokken van mijn nachtmerrie afgelopen zondag (dat het weer mis zou gaan) maar nu weer wat geruster. Krijg echt een buikje nu, dus deze week mijn baas maar ingelicht, voordat het roddelcircuit op gang komt... Ik had zelf al nagedacht over vervanging, daar komen we wel uit.

Met mijn oma gaat het niet zo goed maar dat kan nog maanden blijven duren. Van de ene kant hoop ik dat ze ons kindje nog kan zien, maar van de andere kant wil ik niet dat ze nog zo lang moet aftakelen... We zullen zien.

Veel liefs Neeke

12. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    he neeke vervelend hoor voor je oma, ik hoop maar dat ze nog een beetje wat tijd mag hebben maar wel met een beetje kwaliteit!

Hoe was de reactie van je leidinggevende op het nieuws?

Ik heb zo raar gedroomd vanacht, ik kwam thuis en mijn hubbie had al zijn koffers ingepakt, hij ging bij me weg, hij had een nieuwe vriendin!
    ik werd wakker en moest huilen, jetteman had een opbeurende mededeling toen, hij zei "lieve schat ik heb helemaal geen koffers"! ;)

Wat kan een mens toch rare dingen dromen he?

Liefs
    jette

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette niet zo raar dromen he,
    en waarom zou jetteman toch bij je weg moeten gaan.
    zoals je hier op de site bent ben je de samen met nog wat anderen de liefste oudere zussen die ik nooit heb gehad maar wel zou willen hihi ( niet lelijk hoor bedoeld oudere )
    gelukkig hebt die geen koffers.

hoe is het nu met je moeder gaat ze langzaam aan meer vooruit?

neeke: ik hoop echt voor jou dat je oma stabiel wordt en je kindje nog mee kan maken. dat is iets wat ik je echt gun hopen dat de tijd het je ook gunt.

nou ga ik echt heen werken hihi dit is zo verslavend nou de groetjes tot later.

14. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey miriam dat vindt ik nou een lief compliment van je, nou ik ben graag je oudere zus hoor!

Dat is ook zo leuk van hier we komen hier vaak met veel emoties en negatieve gevoelens maar je vindt hier zo´n vriendschap en warmte!

Mijn moeder gaat langzaam vooruit, ze was vandaag goed te spreken, goed wakker, ze heeft een uur in de stoel gezeten en even op de benen gestaan, niet alleen hoor met hulp maar de benen en spieren moeten worden gestimuleerd!
    Ze zijn nu ook begonnen met pijnbestrijding, dit is nog een wisselend resultaat, het ene moment gaat het beter als het andere moment!
    Wel heeft ze vandaag gehuild een zuster had tegen haar gezegd dat ze vondt dat mijn moeder overdreef met de pijn, omdat wanneer haar dochter er was ze veel minder pijn had, dit zeg je toch niet!
    Maar toen ze zag hoe mijn moeder er om moest huilen trok ze haar woorden behoorlijk in, stomme muts! :rolleyes:

Het kost veel tijd om te herstellen en sterk te worden, we zijn er nog lang niet!

Liefs
    Jette

15. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Jette, wat een rare dromen kun je hebben he! Heb ik normaal niet zo, maar nu ik zwanger ben... Gek hoor. Geef hem voorlopig maar geen koffer kado! :D Voel je je goed? Fijn dat je moeder nog steeds vooruit gaat. Het verschil tussen niet wakker en wakker is natuurlijk heel groot en dan maakt ze opeens een sprong, lijkt me dan ook best lastig voor jou en voor haar dat het nu weer langzamer lijkt te gaan. Volhouden, ze komt er zeker!

Miriam, net als wat Jette zegt, je kunt hier lekker je hart luchten en iedereen begrijpt wat je doormaakt. Ik heb verder niet veel vriendinnen die een mk hebben gehad (en die ene is inmiddels een kennis, had het na mijn mk alleen over haar eigen zwschap - zal mij dus NIET gebeuren. Heb al die tijd alleen wat van haar gehoord toen ze een babysit nodig had voor de 20 wkn echo. Niet dat ze erbij nadacht dat dat pijnlijk was voor mij, omdat we eerst gelijk uitgerekend waren... Sorry kwam opeens weer boven).

Hier alles prima, nog steeds niet veel mensen die het durven vragen en ik zeg lekker niks :) laat ze maar raden!

Liefs Neeke

16. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Nee ik heb alle koffers opgeborgen, hubbie vondt het gisteren nogal grappig :( maar was ook wel erg lief voor me hoor!

Heb jij dat ook neeke dat je nu veel vaker naar het toilet moet? ik wordt er gek van, s'nachts moet ik wel 6 x plassen! Eerder nooit!

Ja mijn moeder gaat vooruit, echter heel langzaam, maar gisteren was ze al aan het nadenken over wandelingetjes die ze met de baby wil maken, eventueel later zwemnmen en oppassen, ik denk dat dit goed is dat ze hier over nadenkt, dat zijn leuke gedachten en ook met de motivatie om zo snel mogelijk weer op de been te komen!

Komt goed maar duurt lang! ;)

liefs
    jette

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neeke je hebt gelijk laten ze het maar raden,
    gek he hoe je in nood je echte vrienden leert kenne.
    wel hard maar dan weet je wel wie er altijd voor je zijn en waar jij dan ook echt moeite voor mag en kunt doen indien nodig.

jette ben blij dat je het een compliment vind hihi

nou dames ga nog even op de andere topic's kijken. liefs miriam

18. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Jette, dat veel plassen had ik ook in het begin! Duurt niet zo lang, geloof dat het door de hormonen komt. Nu heb ik het weer, blijkbaar nu omdat de baarmoeder op de blaas drukt. Als het kindje groter wordt komt de baarmoeder omhoog en zou het weer minder moeten worden... We wachten af!

Heb ook soms dat ik wel een spons lijk, dan drink ik best veel en plas bijna niets! Klinkt dat bekend?

Miriam, leuk dat je meedoet! Je ziet wel hoe snel je de verhalen van anderen meekrijgt - en leuk om wat meer over jou te weten te komen. Hoop voor je dat het snel weer raak is!

Voor iedereen een fijn weekend en veel liefs

Neeke

19. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hoi neeke,

nee dat heb ik dus niet ik moet constant veel plassen, wordt er soms gek van vooral s´nachts, nou ja als dit het ergste is....... dan doen we het er voor he? ;)

liefs
    Jette

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Weet niet of ik hier ooit precies verteld heb hoe mijn eerste miskraam is gegaan, maar de drang om het te vertellen is er dus vandaar.
    aangezien het vandaag precies een jaar terug is dat ik bloedverlies kreeg, en vandaag het zelfde gadoen als vorig jaar moet ik nu even mijn emotie kwijt.
    het doet je dan zo denken aan alles van het afgelopen jaar dat je eerst er zolang mee bezig bent dat dan je wens in vervulilng gaat, dat je dan een echo krijgt en toch een hartje ziet ondanks de bloeding, dan twee weken ernaar stort echt je hele wereld in elkaar.
    nu ben ik alweer een jaar verder twee onvergelijke zwangerschappen van korte duur gehad. en heel veel pijn in mijn hart dat dit zoveel gebeurt en bij mij.
    zoals je dan denkt dat gaat mijn deurtje wel voorbij als je dan eenmaal een miskraam hebt gehad denk wederom dit gaat mijn deurtje wel voorbij de volgende keer maar dan weer niet .
    soms snap je de natuur dan ook niet he waarom wordt je eerst zwanger om vervolgens een miskraam te krijgen. heel appart iets wat nooit begrepen kan gaan worden.

verder heb ik positieve energie hoor ben niet depri of zo stond er toch stiekem bij stil wou het eigenlijk niet.
    heb de foto's gekeken die ik van mijn kleintje heb, en pas dan zie je echt wat voor wondertje het is zo klein en toch helemaal compleet heel mooi eigenlijk.
    wou dat ik jullie die foto's kon laten zien maar helaas.
    nou dit moest ik even allemaal kwijt dikke knuffel en nu ga ik genieten van mijn tweede pinksterdag dames tot morgen.

liefs miriam

Share This Page