2 keer een miskraam in een jaar

Discussie in 'Miskraam' gestart door miriam25, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ja Miriam, het klopt wat je zegt: het is ook goed om weer in een ritme te komen, en niet te lang in bed te liggen, daar word je alleen maar depri van.

Heel veel plezier vandaag met shoppen! Heb je nog wat leuks gekocht?

liefs,
    Marla

2. natasjareede

28 jan 2007
    8
    0
    0
    kapster
    heerlen
    hoi hoi het is inderdaad niet goed ik heb gister een lichte bloeding gehad en donderdag echo en curretage nu komt bij mij de klap pas echt ik hou jullie op de hoogte xxx natasja

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi heb gisteren lekker geschopt heb de winkels leeg gekocht ben echt lekker bezig geweest nieuwe laarzen en instappers en twee topjes, broek, nieuwe winterjas en nog wat prutjes.
    heerlijk ben er nu nog moe van hihi
    greets mir

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Lekker he miriam soms even heerlijk smijten met geld, ik ben ook al de hele week bezig :oops: :oops: kastje voor de badkamer, ascecoires voor de badkamer, topje, wintertrui, beetje te veel van het goede, maar voelt heeeeeeeeeeeerlijk!11

ga zo door meis!

jette

5. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Miriam, lekker, he, zo shoppen. Ik kocht me net na de miskraam ook best wel lam. Ik had al lang niets meer gekocht, en ging helemaal los. Een dure trui, een veel te duur rokje, nieuwe laarzen, dat ene leuke shirt, een nieuw luchtje, en ga zo maar door. Daarom heb ik me in januari best wel netjes in kunnen houden.

Ik vind dat wij dat ook wel verdiend hebben. Wij zijn zielig, en mogen ons lekker te buiten gaan aan leuke dingen.

Goh Jette, jij hebt dus ook lekker met geld gesmeten. Lekker, he?

Liefs,
    marla

6. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Heerlijk vind ik dat, om es lekker met geld te smijten, mijn hubbie zei gisteren al, of ik de loterij had gewonnen, ik zei nee jij sponsort mij toch!

hi hi hi het voelde gewoon lekker, maar nu hou ik ook op hoor met geld uitgeven, moet nog boodschappen doen hi hi hi geen eten op tafel maar wel een een leuke outfit!

jette

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jullie zijn skatten en ja het klopt voelt heerlijk om met geld te smijten en net te doen alsof je voldoende hebt hihi nou eet ze voor strakjes tot horens liefs miriam

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey miriam,

volgens mij begin jij je langzaam aan ook weer wat beter te voelen he?
    Hoe is het met je mannetje, gaat het met hem ook de goede kant op?

Hoe zijn de voorbereidingen voor je huwelijk?

jette

9. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou Miriam, precies wat je zegt: om net te doen alsof je genoeg geld hebt. Helemaal herkenbaar: ik stond ook onwijs rood, en het was maar goed dat ik mijn 13e maand in december kreeg.
    Begin je al een beetje meer uit te kijken naar je bruiloft? Had je daar ook nog wat voor gekocht?

En Jette, dus jij doet mee aan de sponsorloterij? ;)
    Zoals je het weer opgeschreven hebt.....hahaha, ik zit vol met herkenning. In huizeMarla gaat het er precies zo aan toe!

liefs,
    Marla

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ach het moet toch kunnen af en toe even jezelf lekker verwennen!

mijn mannetje zei gisterenavond al "alweer wat gekocht" en dat ik elke dag met tassen thuis kwam, ik moest er om lachen en heb gezegd dat ik het nodig had! hi hi hi, hij was wijselijk stil! :) :)

Wat doet jou mannetje eigenlijk voor werk marla?

liefs jette

11. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou Jette, hij is chips-designer, en dan niet bij Croky, hehe. En wat doet jouw man?

Ik had in december ook al te horen gekregen dat ik wel erg veel kocht, en dat mijn inkomen niet dito was, maar mijn vriend kon er wel om lachen. Dat kwam zeker door die 13e maand. Ik heb wel netjes dat heeeeeeeeeeeeeele dure merk wenkbrouwpoeder laten staan, en een iets goedkopere genomen. Dus dat was best goed van mezelf.

Liefs,
    Marla

12. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    CHIPS-DESIGNER, wat is dat voor beroep, heb er nu een hele rare voorstelling van ha ha ha !

Mijn man is stucadoor / vloerenlegger, hij heeft een eenmansbedrijf op franchisse basis!

wenkbrouwpoeder, volgens mij kom ik uit een ei maar wat is dat nu dan weer om je wenkbrouwen te verven of zo?

liefs jette

13. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oooooooh Jette, nu krijg ik het aan de stok met mijn vriend: ik zie dat ik een s-je te veel heb laten staan: ik was ook zo bezig met snoepen, enz. Het moet dus Chip-designer zijn. Hij ontwerpt onderdeeltjes van een chip (zijn echt micro), voor mobiele telefoons.
    En ja, je zou nu toch wel moeten weten dat je inderdaad uit een ei komt, hihi. ;)
    Met wenkbrouwpoeder kun je je wenkbrouwen iets donkerder maken, hetzelfde als een wenkbrouwpotlood, alleen dan met een penseeltje met poeder. Ziet er natuurlijker uit. Haha, als ik het zo teruglees dan klinkt het ook wel maf. Maar het is wel handig, hoor!
    Ah, dus jij bent gezegend met een man met twee rechterhanden! Die van mij is gelukkig ook heel handig, dit in tegenstelling tot mijzelf.

Liefs,
    Marla

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    :D :D CHIPSSSSSS designer marla ik lag echt in een deuk ik zag al zo'n professortje achter een bureau chippies te designen ha ha ha !
    GEWELDIG wat een beroep!

okay nu weet ik ook weer wat wenkbrouwpoeder is, ik wist echt niet dat het bestond, wel wenkbrouwpotloden maar niet in poedervorm, nou weer wat geleerd he?!

Ja mijn man heeft in zijn eigen beroep volgens mij drie rechterhanden, maar je moet hem geen hamer of zo geven hoor, daar huren we meestal mensen voor in, daar is hij niet zo'n ster in, maar goed dat weet hij zelf ook en heeft hij ook geen moeite mee!
    Hij doet liever zijn eigen ding en laat mensen dingen doen waar zij goed in zijn!

Liefs,
    Jette

15. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ik zal deze typefout maar nooooooooooooit aan mijn vriend laten weten. Ik zou trouwens zelf best wel chips-designer willen zijn: zou je ze dan ook mogen stempelen? "o.k., niet o.k., o.k. enz."

Mijn vriend is eigenlijk dus best wel handig, maar dan IN huis: hij vindt zelf dat hij onze planten best wel goed snoeit, maar onze struiken, en buxushaagjes hebben toch een wat afwijkende vorm in de lente. En eigenwijs als hij is, wil hij geen advies van onze buurman. Fijn dat jouw man zijn eigen beperkingen kent.

Marla

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hebben ze paprika chips vormpjes marla jullie buxus boompjes hi hi hi!

Ja ik denk dat het wel een goed iets is dat je je eigen beperkingen kent, al geeft mijn mannetje wel snel op hoor hij zegt dan snel van kan ik niet, terwijl hij het niet probeert, maar goed, ik kan er mee leven!

Ga zo opruimen!

een heerlijk weekendje voor de boeg,
    meiden ik wens jullie allemaal een super en zeer vruchtbaar weekend!

doeg!
    jette

17. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Dank je wel, Jette: jij ook een heel fijn weekend en jij ook Miriam: ik hoop maar dat je dan toch nog een beetje kunt genieten ondanks je grote verdrieti.

Maar je weet bij wie je moet zijn als het even te veel wordt.

Liefs,
    Marla

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank je wel dames,
    ik weet bij wie ik moet zijn jullie mijn internet vriendinnen zoals ik jullie noem.
    ben heel blij met jullie en ook jullie advies steun enz enz.
    ja ik krijg trouwens steeds meer zin in onze bruiloft morgen definitief de jurk passen vind het heel eng hoor straks past ie niet of zo aaaaaaaah maak me er heel zenuwachtig over.
    mijn oma heeft een kussentje gemaakt waar de ringen op aan gedragen kunnen worden dat vind ik heel speciaal dat zei die voor me heeft gemaakt en ons nichtje van 5 gaat de ringen brengen de ringen heb ik nu mijn kerel heeft een pak, en verder week nie of ik alles heb denk het wel dus ik begin te bibberen hihi haha maar ja
    dames een heel fijn weekend jette ga je er lekker tussen uit? zo ja geniet er van als je thuis blijft mag je ook genieten hoor.
    en marla jij ook een fijn weekend
    dikke knuffel miriam

19. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Miriam, en hoe was je jurk nou? Paste hij nog? Vast wel, joh, en anders leggen ze hem nog maar snel uit.
    Haha, zo te horen heb je flink last van pre-bruiloft stress: ben je de uitnodiging niet vergeten te sturen? ;) Wel leuk, lijkt me, de voorpret van je bruiloft. Hopelijk geeft het jou even wat afleiding en staat je hoofd flink naar je bruiloft, en iets minder naar je miskraam.
    Vandaag over 2 weken is het dus zo ver. Spannend, hoor. Hopelijk heb je er een beetje mooi weer bij.

Wat lief van je oma van dat kussentje, dus jouw hele familie kijkt waarschijnlijk uit naar 16 februari.

Jette, onze buxushaagjes hebben een wokkelvorm.

Liefs,
    Marla

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dag dames,
    mijn jurk paste dus niet he het topje was veelste klein hij kon met geen mogeijkheid dicht fabrieksfout aankomede donderdag mag ik weer passen verder de rokgedeelte met sleepje is fantastische vanavond worden we ontvoerd hihi we krijgen dan onze vrijgezelfeestje hihi heb er nu wel zin in ben nieuwschierig waar ik heen ga en hoe ik toegetakeld wordt. afwachten.

dames fijn weekend jullie groetjes miriam

Deel Deze Pagina