Hoi Miriam, jullie zien er geweldig uit, fantastisch gewoon! Dus jullie hebben een mooie dag gehad, jullie hadden het weer ook mee of niet? het is je gegund meid! liefs jette
ja het weer was super een goed begin van het nieuwe jaar voel heel veel nieuwe kracht ben heel gelukkig heb nu ook voor het eerst echt vrede met de situatie en denk nu het komt nu wel goed dit was iets wat nog gedaan moes worden mochten we nu weer in blijde verwachting zijn dan komt het goed. nu maar hopen dat dat niet al te lang meer duurt. vrijdag gaan we er lekker even een weekje tusen uit en dan fris weer hier beginnen. greets miriam
hardstikke goed miriam thats the spirit! hoe gaat het met je mannetje, zelfde goede gevoel als jij? liefs jette
hoi jette ja bijna het zelfde gevoel als mij hij loopt nog iets achter hihi maar dat komt wel goed ben ik niet bang voor als ik positief ben dan steek ik hem vanzelf aan vandaag weer gewerkt zoals het hoort lekker weer aan de lijn is ook wel weer goed morgen nog werken dan vakantie een hele week heerlijk. nou liefs miriam
nou fantastisch miriam, ben hardstikke blij dat je je zo goed voelt, tuurlijk positiviteit is altijd aanstekelijk, als hij ziet hoe goed het met jou gaat wordt dat bij hem ook vanzelf aangewakkerd! Heerlijk zeg een week vakantie voor de boeg, dat zou ik ook wel willen, wij hadden ons voorgenomen om in plaats van in de bouwvak, in het voorseizoen een weekje te gaan en in het naseizoen, echter dat is dan altijd zo los vast gepland en er kan dan vanalles tussenkomen he! Maar mijn mannetje zei deze week nog als het veulen geboren is wil ik een weekje naar de zon! goed plan! Geniet van je week vrij meis! liefs jette
Hoi Miriam, Wow, wat een mooie jurk had je. Jullie zijn echt een stralend bruidspaar. Hartstikke leuk dat je foto's hebt geplaatst. Super dat je het ook echt als een nieuwe start ervaart: het gaat jullie vanaf nu vast voor de wind en hopelijk wordt jullie geluk bekroond met een heel lief en mooi kindje. Geniet van je welverdiende vakantie en laat je nog horen hoe het is geweest? En Jette, jij gaat dus vanaf eind maart een weekje naar de zon? Kijk, als je man dat soort dingen zegt, dan moet je die eigenlijk opnemen en het hem de hele tijd onder de neus duwen. Laat hem maar snel alvast een leuk reisje boeken. Zon -> Jette + man komen eraan, hoor! Liefs, Marla
hoi marla, nee niet eind maart dan verwachten wij ons veulen van dit jaar dus kunnen we niet weg, dus we zitten te denken aan eind april! Ja klopt direct vastleggen op schrift en een kopie houden en het orgineel aan het mannetje geven, niets veranderlijker als een man! Nou hij wil nog steeds dus dat lijkt goed! Ja we willen graag even er tussen uit, we hebben het druk gehad met allerlei dingen, dus even bijtanken lijkt ons een goed plan! Hebben jullie nog plannen om met vakantie te gaan, of juist niet? liefs jette
hoi jette en marla ik ben er weer heerlijk uitgerust en het eten o heerlijk volgens mij ben ik wel iets aangekomen hihi echt de hele week avondeten voor 36 euro 6 avonden we hebben redelijk weer gehad kan er niet over klagen heb zelf niet veel op de ski's gestaan de sneeuw was mij te ijzig en als je dan op je bekkie gaat dan is dat niet fijn. jette heerlijk vooruitzicht een weekje weg heb je ook wel verdiend. waar gaan jullie heen of weten jullie dat nog niet? marla ga jij nog lekker weg er tussen uit? nou liefs miriam
hoi miriam, hardstikke fijn dat je er weer bent, je hebt het leuk gehad dus, nou het is je gegund meid! 36 euro voor 6 avonden eten, pfff wat een koopie zeg! en ook nog aankomen met zo weinig geld! heerlijk! Ik ben wel steeds een beetje aan het kijken op het internet waar we naar toe willen, ligt ook een beetje aan de prijs, we willen nog zoveel dat de vakantie een beetje prijsgunstig moet zijn! Nu zag ik een 5 sterren hotel in turkije voor 289 euro per persoon en is ook nog ALL INCLUSIVE, koopje dus maar ja is eind maart, dat risico is nu nog een beetje te groot, eerst moet ons veulen geboren zijn ! Dus ik wacht dat gewoon af, tot het veulen er is en boek dan een lastminute of zo! groeten jette
hoi miriam begrijp je ook heel goed ik heb zelf ook een miskraam gehad met 11.5 week heb dit heel moeilijk gevonden en nog na zo lange tijd ben nooit gecuureateerd en nu lukt het mij ook maar niet om zwanger te worden het is niet fijn om dit mee te maken en soms zijn er ook nog is mensen die je niet begrijpen veel liefs rosielove
hallo rosielove, tja het onbegrip wat mensen op je kunnen projecteren is soms erg vervelend, en voor ons erg onbegrijpelijk! Mensen zijn de eerste weken erg begripvol maar daarna gaat het leven weer verder voor hun, terwijl het voor velen van ons blijft stilstaan, we zijn dan nog met 1 ding bezig en dat is de wil om zwanger te worden! En we weten diep in ons hart wel dat dit niet goed is maar zet de knop maar eens om, dat is niet zo eenvoudig! En toch moet het leven ook weer verder gaan, we kunnnen niet aldoor stil blijven staan bij het verlorene, al is dat mega moeilijk, koester de momenten en probeer toch weer een beetje te genieten! We moeten proberen hoop te houden op een nieuw wonder, een nieuwe zwangerschap, en dat gaat ook lukken, daar ben ik van overtuigd, maar wanneer? Dat weet niemand! liefs jette
ja daar ben ik het helemaal mee eens het is onbegriperlijk hoe mensen denken, begrip is dan ver te zoeken maar je moet het zelf doen. ik wil ook maar 1 ding en dat is snel een dikke buik krijgen, maar de natuur gaat zijn eigen gang. en daar moet ik vrede mee hebben op zich heb ik dat ook wel. ik sta in ieder geval niet meer stil ga door met leven en geniet ook van de dingen om me heen. toch als ik inmijn nestje lig sávonds denk ik dan tja nog steeds niet k.u.t. maar ook ik ben er vanovertuigt dat voor ons de dag ook nog komen gaat dan gaat het goed. we moeten met ons allen de hoop niet verliezen en toch er niet te veel bij stil staan, is moeilijk maar het komt wel weer. focus je op leuke dingen ook dat helpt. liefs miriam aanstaande donderdag gaat mijn kleine zusje voor 5 maanden naar australie dan ga ik haar uitzwaaien op schiphol zij was hier 2 tot 3 keer per week en dat gaat dan wegvallen ga haar ontzettend missen maar dit is iets wat ze heel graag doet en ik gun het haar zo maar ja komt wel heel dichtbij nu no ja greets miriam
Ha die Miriam, (ex-vakantiegangster), Dus je bent weer terug? (hoezo overbodige vraag ) Ik ben net als Jette verbaasd over die 36 euro voor 6 keer avondeten. Of begrijp ik het fout: is het 36 euro per keer, op 6 verschillende avonden? Nee zonder gekheid: dat is echt mega-goedkoop. En dat aankomen, dat hoort op vakantie! Dan moet je wat kilootjes erbij verzamelen. Die gaan er vast weer snel af in het voorjaar. Balen, zeg, dat je je zusje voor 5 maanden moet missen. Mijn zus heeft een paar jaar in het buitenland gewoond, en ook ik moest in het begin flink slikken. Maar het went wel, moet ik zeggen. Hopelijk vliegen die 5 maanden voorbij, en ben je een paar maanden zwanger als ze terugkomt. (dan wordt ze tante). Jette en Miriam, wij waren eigenlijk van plan om in mei nog een weekje naar Noord-Italie te gaan: ik wil altijd nog eens naar Ravenna, Florence, Sienna, etc. Lijkt me zo gaaf, maar door priveomstandigheden zijn we er niet meer op teruggekomen. We moeten maar eens kijken of we wat kunnen boeken. Wat wel leuk is, is dat mijn vriend en ik eind maart een weekendje naar Jachtslot Mookerheide gaan (incl. diner). Daar heb ik nu al zin in! Even lekker er helemaal tussenuit. Hoi Rosielove, wat verdrietig dat je zo laat nog een miskraam hebt gehad: dan denk je dat je bijna die twaalf weken-grens bent gepasseerd, en dan gaat het nog fout. Ik heb een missed abortion gehad in september, en ben (2 keer) in oktober gecuretteerd. Ik had ook zo enorm gehoopt om al weer zwanger te zijn, maar helaas is dat nog niet het geval. Ze zeggen wel eens dat je lichaam net zo lang moet herstellen als dat het zwanger is geweest, en dat lijkt bij mij wel zo'n beetje te kloppen. Wanneer heb jij je miskraam gehad? Trouwens, Jette, je hebt je antwoord op Rosielove heel mooi verwoord! Liefs, Marla
hoi bedankt voor jullie antwoord het is ook niet makkelijk nee heb mijn miskraam bij mijn ex man toen nog getrouwd gehad en het enigste wat hij zei was volgende keer beter en weg was ie stappen en zo en ik zat er maar heb nu sinds 2 jaar weer een lieve man maar onze grootste wens is een kindje maar ja mijn leeftijd begint ook te dringen denk er niet bij na en heb zoiets van hopelijk gebeurt het nog een keer knuffels van rosielove
Hoi Miriam he dat is wel balen zeg dat je zus weg gaat, maar gelukkig maar 5 maanden (al lijkt dat nu nog heel lang), maar voor je het weet is ze er weer, en hopelijk zoals marla al zei heb jij dan een dikke buik om te laten zien! Maar ik begrijp je gemis volkomen! Ja goed he marla die woorden van mij, ze komen zo uit mijn hart ! He ja moet je doen heerlijk even weg gaan in mei, tenminste als het goed uitkomt natuurlijk, even lekker weg met z'n tweeen, ja italie vindt ik ook prachtig! Gewoon doen! waarom niet? Tja Rosielove dat is wel heftig zoals jou ex-man reageerde op je mk. maar dat zal wel de reden mee zijn dat het nu je EX is of niet dan, zijn karakter? Het komt vast goed met jou nieuwe man, en ja leeftijd speelt een rol, dat is bij mij net zo, maar goed je moet het maar zo zien, we hebben ook wat meer levenservaring, of dit altijd goed is weet ik niet , hi hi hi! liefs jette
Nou Jette, heel toevallig kwam mijn vriend vanochtend terug op de mei-vakantie. Hij was van plan om mij die vakantie naar Noord-Italie cadeau te doen op mijn verjaardag, maar volgens mij was hij toch wel geschrokken van de prijs. Sowieso vond hij het leuker om samen te plannen. Hij heeft afgelopen zaterdag zelfs al allerhande foldertjes bij het reisbureau opgehaald (vooral met Charme hotelletjes, echt gaaf!), dus het uitzoeken kan beginnen. Het lijkt nu dus echt wel concreet te worden: jippie! Ik heb er nu al zin in. Gaan jullie zeker naar Turkije, of denken jullie ook aan andere landen? Goh Rosielove, wat een ongelooflijk botte opmerking van je EX-man (met de nadruk op Ex). Gelukkig ben je nu samen met een hele lieve man. Ik zelf voel mijn leeftijd ook heel hard aantellen. Eind april word ik alweer 35, en is het al bijna een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil. Anderzijds hebben we toch nog wel wat tijd...en we worden vast weer een keer opnieuw zwanger. Dat hoop ik althans van harte. Liefs, Marla
ach wat een schat die man van jou, het idee alleen al dat je een vakantie voor je verjaardag krijgt, heerlijk zeg! heerlijk voor je marla, is ook goed om even je gedachten op iets anders te richten! We weten het niet zeker, gaat er ook een beetje om dat het prijsgunstig is, in verband met al die dingen (materialistische dingen) die we nog willen aanschaffen! Maar ik zag ook Tunesie, lijkt me ook leuk, maar Griekenland trekt me ook wel, ik blijf gewoon kijken op internet naar aanbiedingen! Maak je geen zorgen marla, ik wordt in juli 35, ach meid we zijn nog jong! liefs jette
Nou Jette, hij zei er vanochtend wel bij dat het mij dat op mijn verjaardag had WILLEN geven, maar dat ik dus nu iets anders op mijn verjaardag krijg. Maar dat vind ik helemaal niet erg, hoor! Heb wel erg veel zin om alvast de reisgidsen door te bladeren. Zo'n mooi sfeerhotelletje, zucht....... (moet inderdaad wel binnen budget blijven: Marla landt weer op aarde) Tunesie klinkt ook wel heel goed, lekker exotisch. Als je er maar lekker kunt eten, hehe. (dat vind ik dus altijd heel belangrijk: ben echt een lekkerbekje. Volgens mij zit ik in Italie dan vast goed). Inderdaad net wat je zegt: dan kunnen we onze gedachten even op iets ander richten, en dat is wel heeeeeeeeeeeel prettig. Als je je jong wilt voelen, dan moet je eens een weekje naar het ziekenhuis gaan. Dan voel je je weer 18! Liefs, Marla
Nou nee dank je ik wil me niet jong gaan voelen door in het ziekenhuis te gaan liggen ! Ik ben ook een lekkerbekje als ik op vakantie ben, ook als ik niet op vakantie ben trouwens! Maar lekker eten hoort echt bij een vakantie, al hebben wij afgelopen zomervakantie wel 4 kilo verloren door het slechte eten, dit was in egypte! Je moet eens op internet gaan surfen marla, www.ferio.nl en www.vakantiediscounter.nl, daar staan hele leuke aanbiedingen op, zoals ik laatst al zei in turkije 8 dagen all inclusive voor 289 euro, dat is toch erg aantrekkelijk! Ook zijn er vast aanbiedingen voor italie, heerlijk he die voorpret? jette
Flauw, hoor! (hihi) Ik ga morgen eens lekker surfen op de sites die je me gegeven hebt. Vanavond heb ik al eens lekker in de folders gebladerd, maar misschien gaan we toch alleen naar Florence. Dan kunnen we lekker met het vliegtuig, want dat kost ook niets meer vandaag de dag. Omdat we niet zo lang gaan, is het niet zo praktisch om met de auto te gaan. Als we eindelijk in Italie zijn, dan kunnen we weer terug naar huis. Geweldig die voorpret: ik word dan altijd heel fanatiek, en struin het hele internet af op zoek naar de leukste hotels en beste aanbiedingen. Ik had al ooit eens een reisgids van Florence gekocht, dus daar ga ik ook eens induiken. En Miriam, heb jij al een nieuwe vakantie in het vooruitzicht? Moet je mij horen, je bent nog maar net terug, maar je weet maar nooit. Fijne avond! Marla