even een vraagje snap er niets meer van. ben 25 aug ongesteld geworden nou was ik dit niet heel erg als normaal en ook veel korter. nu deze week ineens rood bloed met afvegen en daarna niks meer. wel beetje last van mijn buik en borsten.in mijn onderrug af en toe. kan dit iets betekenen.? het heeft nog geen zin om te testen of wel? heb altijd een cyclus van 28dagen! kan iemand mij helpen? liefs selina.
Hoelang ben je pil vrij als ik vragen mag? Had dit zelf namelijk ook na het stoppen van de pil. Het kan natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn,maar dat ligt aan de hoeveelheid.
ben begin juni gestopt met de pil en heb dit nog niet eerder gehad eigenlijk. het was niet veel bloed wel echt rood niet bruin is dat niet vroeg voor een innestelling?
Heel herkenbaar hoor, omdat je graag wil je overal door ''op actief gezet wordt''.. Maar het klinkt een beetje als ontpillen.. Dat is een ontzettend onvoorspelbaar proces en vreselijk irritant en frustrerend! Toch hoop ik voor je dat het iets positiefs betekent natuurlijk!!
dankje jaa zo vervelend al die symptomen is het nou ontpillen is het een zwangerschap.. je voelt van alles.. maar komt goed we hebben geen haast zit pas in ronde 3 maar zou toch leuk zijn. gefeliciteerd nog met jou zwangerschap.. het duurt nog even voor ik mag testen spannenddd.. groetjes...