Vindt geen een positief.... Maar wat ik wel nog wilde toevoegen... Soms springt je ei niet de eerste keer en krijg je weer een piek om dan vervolgens een eisprong te hebben. Ik zie ook je banner.... Kan je cyclus nog wat in de war zijn misschien ?
ja dat zou best kunnen hoor! dit zou me 2e menstruatie zijn dus het is ziezo allemaal even af wachten..
20141007_183404.jpg Ik zou ook nog even doortesten. Soms denk ik dat hij positief is en dan lijkt het streepje weer lichter te worden en ineens komt de knaller. Succes!! Dit is mijn test van deze maand.
Ik denk dat ze gewoon even door moet testen, ik heb ook ovu testen gebruikt van de action zie hier voorbeeld (paar dagen geleden) De streepjes waren echt donker
Wat fijn hannah, heb je je man al gebeld Maar bij de foto's met nr 6 zeg maar, had je toen direct zo fijn klein lijntje of was het wel eerst een dikke streep. Bij mij was het een dikke streep en droogde in en zag er later net zo uit als bij nr6.
Inderdaad nog even door blijven testen voor de zekerheid. Vind m wel positief en anders zit ie er iig tegenaan. Gezellig maken de komende dagen, zou ik zo zeggen
@ Linda Klopt hij was eerst dikker maar droogde later dun in.. Vanavond even kijken wat die doet..😊 We zijn nu al bijna een week elke dag dus ik ben kapot😓 Het is de eerste officiële ronde sinds we onze dochter zijn verloren dus hoop dat het gelijk raak ik want weer 2 jaar lang elke maand een week elke dag.. Pff