Stomme vraag. *schaam*

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fayy, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo,

Ik had misschien wel een heeeele rare vraag..
    maar na me miskraam ben ik bij gaan houden waneer we sex hebben gehad.. dit omdat ik in me achterhoofd had van stel dat ik zwanger zou worden ( wat ook t geval is ) dat ik dan ongeveer weet hoelang ik al zwanger zou zijn zegmaar.. misschien een beetje raar :)

ik heb op 21 Aug sex gehad en op 30 Aug ook.. maar nu schoot me te binnen dat ik de 25ste aug ongesteld was geworden.. nja de gyn zei me dat het heeel heftig zou worden me ongesteldheid. maar dit duurde maar 2 dagen en niet eens heftig .. zonder buikpijn etc.
    als ik nu zo terug tel.. is +- 3 Sept de dag geweest dat ik zwanger ben geworden.. maar als ik dan tel is het 10 dagen na me " ongesteldheid" gebeurt (te snel lijkt mij?).. MAAR dacht ik.. het kan ook zijn dat ik niet ongesteld ben geweest (dus een tussentijdsebloeding) en het de 21ste al raak was.. want 2 weken +- later is het de 3e sept.. dus kan het ook zo zijn dat het toen " raak " was..en het 3 sept ingenesteld is?

misschien een hele stomme/rare vraag maar ik zit hier wel steeds mee. ik ben al blij genoeg dat we weer zwanger zijn hoor :p maar drm wil ik graag alles weten.. en misschien een beetje te veel.. ;)

Liefs fay

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je nu 13 weken en 3 dagen zwanger bent zou je EDLM ongeveer 2 september zijn geweest. Het kan ook eerder, maar dan heb je een langere cyclus gehad. Achteraf is het vaak lastig zeggen. Je cyclus is vaak in de war na een miskraam. Daarom is de datum die de echo heeft berekend leidend.

Mirjam

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

ahaaa. ja wel raar omdat k zo een bloeding tussendoor gehad heb :)
    wat is EDLM als ik vragen mag? hihi

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

eerste dag laatste menstruatie.
    Soms heb je een bloeding tussendoor, dat zien we vaker.
    Dat is dan geen echte menstruatie. Dat zie je ook wel bij jou omdat het om heel weinig bloedverlies ging.

Mirjam

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ja maar 2 sept ben ik niet ongesteld geweest en me cyclys is altijkd onregelmatig dus inprincipe ben ik na me mk gelijk zwanger geworden en was ik voor de 25 aug zwanher en dus een bloedinkje daarna dat kan innesteling zijn hihi ik begin t te snappen denk ik :) bedankt voor de reacties
    Groetjws fay

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

och nee 2 sept had dan indd me eerste dag laatste mentr geweest.. alleen is die niet ongesteldheid niet geweest omdat ik zwanger ben..
    en indd dat van de 25ste kan een bloeding tussendoor zijn geweest want was ook niet heftig zoals de gyn me vertelde en heel weinig bloed.

zo bedoel ik dit berichtje :D

Deel Deze Pagina