Ik ga weer de MMM in en kan binnenkort beginnen met het spuiten van Gonal-F. Hoe zat het ook alweer met die dagen.. Ik kom op de 2 of 3e dag voor een uitgangsecho. Maar hoe vaak/ wanneer kom je daarna terug voor FM? en hoe lang duurt het ongeveer voordat je een eisprong hebt? Ik kan wel weer even opheldering gebruiken..
Hier meestal rond cyclusdag 9-10 voor een eerste meting. En dan net zo vaak totdat er een eisprong in aantocht was. Meestal eens in de 2-3 dagen had ik een echo. Mijn eisprong viel meestal vrij laat, waardoor ik gemiddeld toch al snel rond 5-7 echo's per cyclus zat. Als het bij jou snel aanslaat, hoef je misschien maar een paar keer. Succes!
ik gebruik puregon cd 3 uitgangsecho daarna op cd 10 terug voor de eerste follikelmeting dan meestal om de dag een follikelmeting wanneer de eisprong komt kan ik je nog niet vertellen, daar wacht ik zelf ook met smart op
Ik gebruik Gonal-F, inderdaad tussen de 3e en 5e dag beginnen (ligt eraan of het in het weekend valt). 7 dagen nadat je gestart bent langskomen voor de 1e echo. En dan om de zoveel dagen terug, totdat je ei groot genoeg is, Ovitrelle zetten en 24-36 uur later moet je zeker geklust hebben Succes!