Zondag is bij mij het bloedverlies begonnen. Smiddags nog weg geweest en nergens last van gehad. savonds klein beetje bloedverlies, maandag bij vk geweest. zowel uitwendig als inwendige echo gehad. vruchtje was 6 ipv 8 weken. volgens vk een mk. maar heb verder geen krampen. geen volle maandverbanden. bijna geen stolsels. wil graag second opinion. ik wacht tot maandag en anders moet ik naar het ziekenhuis. weet het niet meer
Ha Freakje, Het spijt me voor je dat je zulk slecht nieuws hebt gehad. En het klinkt inderdaad niet best. Niettemin moet je nooit overhaast actie ondernemen. Als jij er niet helemaal honderd procent zeker van bent, vooral niets ondernemen hoor. Al is het alleen al voor je eigen gevoel later. Je wilt nooit terug hoeven denken in de trend van: had ik maar afgewacht, was het wel echt mis? etc. Geen pillen of curretage doen tot je helemaal zeker bent dat het echt mis is. Second opinion kan ook nooit kwaad natuurlijk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Al is de kans vrij klein. En anders even afwachten wat je lichaam zelf doet (als het al iets doet). Ik zou het dus sowieso de tijd geven. Hoe dan ook, het valt niet mee. Ik wil je veel sterkte wensen.
heb morgen om 13.00 een afspraak in het ziekenhuis. trek het niet meer, daar doen ze nog een echo. mocht dat hetzelfde zijn dan is het afgelopen.