in dubio staan

Discussie in 'Miskraam' gestart door freakje73, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakje73

freakje73 Lid

14 mei 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zondag is bij mij het bloedverlies begonnen. Smiddags nog weg geweest en nergens last van gehad. savonds klein beetje bloedverlies, maandag bij vk geweest. zowel uitwendig als inwendige echo gehad. vruchtje was 6 ipv 8 weken. volgens vk een mk. maar heb verder geen krampen. geen volle maandverbanden. bijna geen stolsels. wil graag second opinion. ik wacht tot maandag en anders moet ik naar het ziekenhuis. weet het niet meer

2. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Freakje,

Het spijt me voor je dat je zulk slecht nieuws hebt gehad. En het klinkt inderdaad niet best. Niettemin moet je nooit overhaast actie ondernemen. Als jij er niet helemaal honderd procent zeker van bent, vooral niets ondernemen hoor. Al is het alleen al voor je eigen gevoel later. Je wilt nooit terug hoeven denken in de trend van: had ik maar afgewacht, was het wel echt mis? etc. Geen pillen of curretage doen tot je helemaal zeker bent dat het echt mis is.

Second opinion kan ook nooit kwaad natuurlijk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Al is de kans vrij klein. En anders even afwachten wat je lichaam zelf doet (als het al iets doet). Ik zou het dus sowieso de tijd geven.

Hoe dan ook, het valt niet mee. Ik wil je veel sterkte wensen.

3. freakje73

freakje73 Lid

14 mei 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb morgen om 13.00 een afspraak in het ziekenhuis. trek het niet meer, daar doen ze nog een echo. mocht dat hetzelfde zijn dan is het afgelopen.

4. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Strekte!

5. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329