Hoi allemaal, laatst was er al een topic geopend door iemand die een baby-kookboek zocht... Ik dacht ik lees mee, maar kan het topic nergens meer vinden.... Dus dan maar een nieuw topic... Dusss: wie heeft leuke tips voor een baby-kookboek? Mijn zoon vindt vers fruit nl heerlijk, maar verse groente..... Hij prefereert potjes! hihi Maar ja, ik wil zo graag vers geven, dus ben op zoek naar lekkere recepten en smaken voor hem, zodat ik vers avond-eten toch nog een tweede kans kan geven! Alvast bedankt!
AH verkoopt het boek opperdepop. Daar staan hele leuke en lekkere recepten in voor baby's peuters en kleuters Kost 10.- geloof ik
dank je pol! Nog meer mensen met tips? Trouwens, ik ben geen echte keukenprinses, dus aan heel ingewikkelde recepten met ingredienten waarvan ik denk: 'waar koop je dat en wat is het eigenlijk', ga ik niet beginnen hihi
Hoi, Ik gebruik ook opperdepop en haal daarnaast ook wat recepten van www.keukenkikker.nl Gr, Danielle
Ik ken eigenlijk ook alleen het boek opperdepop! Heel leuk boekje met recepten voor de kleintjes en zelfs voor volwassenen! Ik vind het een echte aanrader!
ik heb het boek eventueel te koop staan van operderpop doe alleen aan opsturen dus iemand die in de zaanstreek intresse heeft hoor het graag