Goedemorgen allemaal, Ik zit met een vraag, ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil. We hebben een grote kinderwens en we hebben rekening gehouden met het 'ontpillen' , en de grote kans dat het nog een jaar zal duren. Nu ben ik inmiddels 2 keer ongesteld geweest, en weet dus niet precies mijn cyclus omdat ik daar nog geen duidelijk zicht op heb. De vorige keer was hij 30 dagen. Inmiddels zit ik op de 31 dagen, en ik had nog een testje liggen (goedkope van de trekpleister), gister ochtend de stoute schoenen aangetrokken omdat ik las dat je hem kan gebruiken vanaf de eerste dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen. Tot mijn grote schrik en vreugde verscheen er een licht streepje bij de T! Ik ben direct naar de winkel gegaan en heb nog 2 tests aangeschaft om er zeker van te zijn. Vanmorgen weer getest en weer een licht streepje! De 3e test wil ik morgenochtend doen, verschijnt er dan wederom een streepje dan ga ik het aan mijn vriend vertellen! Ik heb het nu nog niemand verteld omdat ik niemand teleur wil stellen (vader & moeder, vriend, allen zo mogelijk nog broedser dan ik zelf ben haha). Ik lees overal steeds, een streep is een streep, en dus ben ik zwanger. Zou het echt? Ik durf het haast niet te geloven, en ook omdat ik pas 2 maanden met de pil gestopt ben. Wel heb ik gevoelige/tintelende borsten, af en toe vreemde (menstruatie-achtige) krampjes en pijntjes en regelmatig hoofdpijn. Ook vreetbuien in de avond en bijna niets wegkrijgen in de ochtend en/of heel erg misselijk zijn. Het lijkt er allemaal wel op hè? Ook ben ik zo vreselijk (haast vervelend) vrolijk!! Ik hoor graag van jullie
Heb je een foto van de test,kunnen we hem mee beoordelen. Maar een streep is (meestal) een streep.. Sommige testen kunnen een indroogstreepje geven,dus ben benieuwd naar je test
Ik ben ook pas 2 maanden gestopt en heb gisteren positief getest. Misschien even een fotootje plaatsen? Of nog een CB Digitaal doen, zwanger/niet zwanger is op zich heel duidelijk. Succes!!
Bij mij betekende lichte streepjes altijd zwanger. Ik heb alleen ooit een valse clearblue plus test gehad. Ik denk dus zwanger!
Veel scherper krijg ik de foto helaas niet met mijn telefoon. De bovenste is van gister en de onderste is van vanmorgen. Ze zijn na de 5 minuten niet meer veranderd, alleen iets van kleur maar niet de dikte van het streepje
Wauw!! Ik zit hier helemaal te stuiteren en te blozen van alle reacties! Ik denk dat ik toch wacht tot morgen met vertellen, hij is vanavond om half 6 thuis en moet om half 7 alweer de deur uit voor een repetitie, dan kunnen we er niet echt samen van genieten .. Morgenochtend, zal ik hem een leuke inleiding van het verhaaltje geven, met vervolgens hetgeen wat hij zo graag horen wilt spannend!!!!
Duidelijke streepjes, gefeliciteerd! Je kan hem ook dit topic laten lezen...kijken hoe lang het duurt voor het kwartje valt