Het is echt tuur werk in het echt is hij beter te zien en ook van een afstandje wat zeggen jullie? Ben zo bang Bekijk bijlage 285512
Hi had ook al in het andere forum gereageerd; maar ik zie echt een streepje, heel vaak, maar zie'm wel.
Ja had allemaal bekende kwaaltjes en werd maar niet ongesteld dus had maandag en woensdag een test gedaan negatief en vandaag dit. Mooie naam trouwens!!!
Ja geen idee heb al een potje gehuild maar voor de rest weet ik het ook niet tussen de meiden zit ook al net geen jaar pff Als het zo is is het zo het is onze eigen schuld.
Ja dan heb je er 3 binnen 2 jaar tijd......pittig!! Ik zit ook nog in spanning..... Indd ons eigen schuld.....
Morgen test ik nog een keer en daarna bel ik de huisarts voor een bloedtest en is namelijk zijn fout volgens hem was ik niet vruchtbaar tijdens het vloeien!
Ik had gelezen wat je schreef over je huisarts idd, maar daar veranderd de uitslag van de test natuurlijk niet mee. Ik begrijp alleen niet zo goed dat het je niet op het hart is gedrukt, bij deze of vorige, bevalling om altijd anti-conceptie te gebruiken als je er weer klaar voor bent. Maar ja, dat is achteraf gepraat. Spannend voor jullie idd, laat je weten hoe het afloopt?
Owja? Kun je al zo snel misselijk zijn? Van mn dochter was ik ook zo misselijk. Van mn zoon nix!! Zegt ook niet wat haha.
Heb hem ook in het negatief gezet daar zie ik ook iets op en jullie? Het is allemaal zo tuur werk hoop morgen ochtend een duidelijkere test te hebben of een negatieve Bekijk bijlage 285522