2 keer positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cato1981, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Maandag had ik een positieve ovulatietest van de kv donker roze streep negatief clearblue geen smiley, op de een of andere manier is bij mij de kv gevoeliger)! Dure bezigheid ondertussen ;)
    Dinsdagochtend clearblue positief een smiley, woensdag beide negatief. Voelde mij gisteren middag, vrijdag dus :) wat vreemd dus dacht doe een ovulatietest van de kv, deze was duidelijk positief, clearblue was negatief.
    Begrijp er niets van hoe kan ik 4/5 dagen twee positieve ovulatietesten hebben?
    Iemand ervaring mee?

2. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Ik test met de ovu's van het kruidvat ook altijd een paar dagen positief!
    Ik vind persoonlijk de testen van de action beter.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kv staat juist bekend om de valse ovulatietesten ;). Dit was dan toen ik met ovulatietesten werkte...... Maar weet niet of dit momenteel nog het geval is.

4. Twinkelbel

Twinkelbel Nieuw lid

23 okt 2015
    4
    0
    0
    Ik heb afgelopen donderdag twee testen gedaan en overduidelijk positief, gisteren van clear blu en die was negatief... Maandag een afspraak bij de gynaecoloog... De huisarts zei: als de test eenmaal positief is geweest dan kun je ervanuit gaan dat je toch echt zwanger bent... Maar goed.. Afwachten op de echo, nu nog even in onzekerheid zitten al hoewel ik me mega zwanger voel.. Ik had bij mijn eerste zwangerschap nergens last van en nu heb ik bijna alles... Dus gewoon een afspraak bij de gynaecoloog maken... Ik hoor graag hoe het is gegaan
    ..

5. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Hallo dames
    Hier een beetje hetzelfde geval.
    Ik heb deze maand al 4x een positieve ovu test gehad. Er zit elke keer 5/6/7 dagen tussen. Snap er niks van. Blijf deze maand nu maar doortesten.
    Vandaag weer positieve test. Als het goed is is mijn eisprong 14/15 oktober geweest (zo voelde het tenminste ) dus mijn NOD is aankomende vrijdag. Dan zou ik nu toch geen positieve test kunnen hebben...

6. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Vandaag 7 dagen na eisprong weer een positieve ovulatietest kv, zijn ze zo onbetrouwbaar?

Deel Deze Pagina