Doorlopende wenkbrauwen

Discussie in 'De lounge' gestart door BabygirlM, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ik vind het er eigenlijk wel grappig uit zien, maar over het algemeen ook best onverzorgd. Je kunt er natuurlijk niks aan doen als je dat hebt, de een heeft nou eenmaal meer haargroei dan de ander, maar ik vind het er over het algemeen wel wat netter/mooier uitzien als je 2 wenkbrauwen hebt i.p.v. 1. Dat ligt er natuurlijk ook aan hoe die persoon er verder uitziet *qua kleding enz.*, want niet iedereen met doorlopende wenkbrauwen ziet er onverzorgd uit;)
    Zelf heb ik geen unibrow, maar ik vroeg me af; heb jij en/of je partner doorlopende wenkbrauwen? En doe jij/doen jullie er dan ook wat aan?

Ik zag laatst een foto van een kindje *jaar of 6/7?* met 1 wenkbrauw,en ook bij kinderen vind ik het niet zo mooi staan, maar ja, wat doe je er aan!? Als een kind wat ouder, jaar of 10/11/12?, dan kan ik me voorstellen dat je zijn/haar wenkbrauwen gaat bijwerken (epileren/scheren), al helemaal als ze naar het voortgezet onderwijs gaan. Maar bij een kindje van 6/7 zou ik het best zielig vinden om te gaan epileren/scheren denk. Ik weet dan ook niet wat ik zou doen als m'n dochter 1 wenkbrauw zou hebben *die heeft ze nu al, maar die zie je alleen als je er letterlijk met je neus bovenop zit, haha:p*...

Zouden jullie er wat aan doen bij je kind(eren)?

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik ben heel benieuwd naar de reacties. Mijn dochter heeft een unabrauw. Verder ken ik niemand in onze famlies daarmee. Wel ben ik zelf zwaar behaard, maar gelukkig geen doorlopende streep boven mijn ogen.
    Af en toe heb ik nu al de neiging om wat haartjes eruit te trekken :)Ik doe het echt niet, maar vraag me af hoe het in de toekomst zal gaan.

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

OMG waar iemand zich al druk over kan maken..:$ Ik zou er niks aan doen als me dochter het zou hebben. Als zei zich er later aan zou storen kan ze het zelf epileren/harsen als ze daar oud genoeg voor is.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ah joh klein beetje hars der op huppa weg:p;) glappie hoor..

5. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Mijn man heeft het, het wordt wel iets dunner in het midden, maar hijhaalt het weg. Vindt dat toch beter staan :D

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Heel eerlijk? Als mijn zoon pikzwarte wenkbrauwen zou hebben die echt aan 1 stuk doorlopen (als een soort M) dan zou ik de haartjes denk ik wel wat weghalen. Vind dat eigelijk niet echt zielig

Je geeft je kind toch ook een beugel om cosmetische redenen? Of oorbelgaatjes,kleding die je mooi vind bij je kind, kapsel van je kind knippen hoe jij als ouder het mooi vind,etc? Kan je kind ook nog niet zelf over beslissen als hij/zij klein is. Die paar haartjes weghalen zou ik dus geen ramp vinden.

Ik zou dat puur weghalen als het zó storend zou zijn dat het er gek uitziet en ook pestgevoelig is, vind daar niks mis mee en denk echt niet dat je kind daar last van heeft. Ik zou het niet uitgebreid in vorm epileren, maar wel wat weghalen als het echt 1 aaneenlopende streep zou zijn

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier hetzelfde, bij mijn man dan he ;)

8. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    O, en mijn zus ook, maar hele donkere op een lichte huis. Dus zij haalt het al jaaaaaren weg...

9. danip

danip Niet meer actief

Mee eens. Snap eigenlijk niet hoe je nu op dit topic komt, en wat het uitmaakt.

MrsNuke wat een prachtige foto! En wat een prachtig kindje! :$

10. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    HAHA, ik maak me daar ook absoluut niet druk over, ik geef mijn mening en ik vroeg me gewoon af hoe anderen daar over denken;) Net zoals ik laatst een topic opende over of je man/vriend zichzelf aankleed, ik was er gewoon benieuwd naar, wil nog niet zeggen dat ik me daar druk om maak...;)

11. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Ik wou zeggen, dat staat in m'n beginpost, maar k zie net dat ik die zin weg heb gelaten:) ik kwam er dus op omdat ik een foto van een kind met een unibrow zag.

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik zou ze zelf ook niet bij mijn dochter weghalen, maar als ik nu al zie hoeveel mensen kijken en opmerkingen maken, vraag ik me af wanneer ze het zelf vervelend gaat vinden.

13. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    jeetje hoe kan zo iets onverzorgd zijn?
    mijn moeder was streng tegen wenkbrauwen epileren
    vooral omdat ik al zo een mooie wenkbrauwen heb en al uitziet alsof het is geepileerd ..
    Toch heb ik wel 3 a 4 keer gedaan
    nu doe ik het nooit meer :D is ook niet nodig
    vind het primaaaaaaaa
    en als iemand doorlopende wenkbrauwen heeft moet zelf weten
    en bij een kind vind ik dat je het moet laten tot dat kind zelfs wat van vindt en zelf mr later groot wordt wat aan doen

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Dank je wel:):)

15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Mijn nichtje had/heeft het. Ze is dit jaar brugklasser geworden en zei daar iets over tegen mij. Het kwam er op neer dat ze er wel een beetje om gepest werd. Mijn tante zag het niet, maar ik heb haar laten zien hoe ik dat bij m'n partner doe (stukje waxstrip knippen, tussen plakken, trekken, klaar!). Nu hebben ze dat ter harte genomen en gaat mijn nichtje met 2 wenkbrauwen naar school. Ze is er hartstikke blij mee. Ze kunnen zo hard zijn onderling die meisjes.

16. tulip

tulip Niet meer actief

Hier niemand last van, maar ik zou het wel weghalen bij mn dochter, puur om het feit dat mensen blijven kijken en pestgevoelig.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ken geen kinderen die het hebben.

Ik moet zelf wel epileren helaas. Maar goed dat doe ik dus trouw.

Mijn man heeft echt super mooie wenkbrauwen. Waar heel veel mannen en vrouwen jaloers op zouden zijn.

Super mooi dun en perfect van vorm. Daar hoeft hij niks aan te doen. Ik hoop dat onze kinderen zijn wenkbrauwen krijgen.

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oke, het kwam bij mij wel een beetje zo over..;)

Maar ik lees nu dus dat een aantal moeders het weg zouden halen bij hun kind, vanaf hoe oud dan? Ik vind dat echt heel zielig als ik er alleen al aan denk..:(

19. tulip

tulip Niet meer actief

vanaf het moment dat ze zich er bewust van worden dat mensen hen nakijken en dat ze op school ofzo gepest kan worden. Kleuterklas of groep 3 ofzo.

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Daar voelen ze toch niks van? (scheren iig) Ik vind oorbellen schieten bijv zieliger, en dat word bijv wel vaak normaal gevonden op jonge leeftijd bij veel kinderen.

Als mijn kind pikzwart haar had en een mega doorlopende wenkbrauw haal ik het zeker weg, of hij nu 4 of 8 is maakt me niet uit. Ik vind het heel pestgevoelig, en veel mensen staren je dan echt na.

Mijn kind van 2,5 laat ik toch ook bij de kapper in een kapsel knippen wat ikzelf mooi vind en niet wat hij mooi vind? Wie weet vind hij dat zelf wel heel lelijk hoe ik het doe :p hij kan daar zelf ook nog niet over beslissen, zelfde als over bijv oorbellen niet of wenkbrauwen.

Even m'n man gevraagd wat zijn mening zou zijn en die zou het ook weghalen. Nu is onze zoon toevallig witblond en heeft nauwelijks wenkbrauwen, dus hier is het gelukkig toch niet aan de orde

Deel Deze Pagina