Hoi, ik ben morgen 37 weken zwanger, heb vrijdag voormiddag mijn slijmprop verloren en af en toe serieuze voorweeen, nu zaterdagavond hebben mijn vriend en ik seks gehad omdat ik hoorde dat dat wel eens het laatste zetje zou kunnen zijn, het heeft mss een beetje geholpen want ik heb heel de nacht om de 10 a 15min weeën gehad maar is toen weer stil gevallen, nu sindsdien ruikt mijn urine heel erg zoet ik heb wat in een potje opgevangen maar ziet er nog steeds geelachtig uit zoals urine, maar ruikt wel heel erg zoet zoals suikerwater. zou het kunnen dat er vruchtwater meekomt in mijn urine en is dit iets om zorgen over te maken? groetjes Shirley.
Inderdaad.. dat zou ook mijn advies zijn. Zij kunnen je toucheren of even met de echo kijken of je daadwerkelijk vruchtwater verlies heb. Ook heb ik ergens gehoord dat als je hard op je hand blaast en je dan vocht verliest het je vruchtwater is. Maar om het echt zeker te weten zou ik de verloskundige bellen! Succes! En wie weet heb je snel een kindje in je handen!
Dat op je hand blazen, werkte bij mij niet en dat terwijl ik bij beide echt gebroken vliezen had. Daarom mijn advies om echt even te bellen.
Toen ik een vliesscheur had was ik steets nat ik lekte steets. En als ik op me hand blaaste kwam er vocht uit wat ik op kon vangen in een potje. Ik zou gewoon ff de vk bellen kunnen ze ff testje doen suces
ik heb het ook hoor dat mn urine wel es wat zoetig ruikt. hangt er maar net vanaf wat ik eet. je zou het eens moeten ruiken als ik uien gehad heb whahaha bleh
alles ok, het is dus restjes van de sperma naar schijnt ruikt dat ook heel zoet, en zit dat dus bij m'n urine. Raar maar waar hehe