even mijn hartluchten over....

Discussion in 'Zwanger worden' started by anoul26, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    mijn onregelmatige cyclus. Mijn cyclus begon (zoals jullie kunnen lezen) met 26 dagen. Elke cyclus komen er dagen bij en wordt mijn cyclus verlengd. Inmiddels zit ik op 33 dagen. Ik baal hier echt enorm van. Ik ben ook erg bang dat het langer worden van mijn cyclus zich voorlopig nog doorzet. Ik heb telkens gedacht dat het met ontpillen te maken had maar ik ben nu ruim een half jaar van de pil af en het lijkt wel steeds erger te worden. Ik vraag mij af of andere vrouwen op dit forum dit herkennen.

2. kroonj

kroonj Lid

May 15, 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Hoi,

Ik had een cyclus tussen de 25 en 35 dagen en het wisselde nog elke keer. Dus wij hadden niet verwacht al zwanger te kunnen worden.

Maar tot onze verbazing was het toch gelukt na 5 maandjes.

3. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Ja, ik herken het! Er wat over zeggen is moeilijk want ieder lijf is anders maar ik zelf heb het gevoel dat het ontpillen bij mij langer heeft geduurd dan een half jaar (gezien de klachten en verloop van). Maar inmiddels lijkt mijn cyclus ook wel redelijk "stabiel" alleen heeft dat even geduurd, check maar op mn bannerplekje... De laatste rondes blijven hangen op 30-33!
    Heel veel succes! Hopelijk loop je niet verder uit of heb je er strax 1 van 9 mnd :D

4. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    ONregelmatige cyclus kan je helemaal gek maken! Ik ben al jaloers op ie van jou! :)

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    je kan inderdaad nog ontpillen, het duurt enorm lang voordat je lichaam weer normaal went aan de menstruatie. Maar ieder mens is anders, dus wie weet blijft het bij 30 a 33 dgn. succes iig.

6. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Ook ik herken het helemaal. Ben in november gestopt met de pil. Mijn menstruatie kwam toen in januari i.p.v december. Ik dacht dat de lengte wel af zou nemen, maar de eerstvolgende menstruatie kwam pas eind maart! Vanaf toen geen menstruatie gehad, echt verschrikkelijk!
    Ben wel naar de huisarts gegaan, en heb bloed laten prikken om te kijken of mijn hormoonspiegel goed is, ook gaan ze volgende week een echo maken van mijn onderbuik. Dus, mocht je cyclus steeds langer worden, zou ik gewoon naar je huisarts gaan! Anders blijf je maar ongerust!
    ( nou moet ik zeggen dat 33 dagen vrij normaal is hoor)
    succes,

Share This Page