Autostoel 15-36 kilo mét slaapstand?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Eva1983, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Iemand enig idee welke autostoelen voor kids van 15-36 kilo die in slaapstand kunnen worden gezet, er zijn?

We wilden eigenlijk gaan voor de Maxi Cosi Rodi SPS, ook omdat de prijs mee valt, maar die kan dus niet in slaapstand. Het lijkt me toch heel handig omdat zoonlief vaak in de auto in slaap valt tijdens lange afstanden of als we rond het middaguur rijden.

2. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij is dat de Maxi Cosi Rodi XR, wij hebben hem, maar gebruiken de slaapstand nooit! Je moet ze vantevoren in slaapstand zetten en dat is niet handig!
    Wij hebben nu een dik gordelkussen (echt dik) en dat werkt prima, ze slaapt er super op! Zou daar je extra geld aan uitgeven!

3. XoXo

XoXo Niet meer actief

Wij hebben de kiddy discovery pro, besteld via een duitse webshop (scheelt de helft) Deze kan ook in ligstand.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb ook een XR en die slaapstand stelt echt niks voor hoor! Daar zou ik idd mijn geld niet meer aan uitgeven. (overigens is de XR een uitlopend model, daar is nu een andere voor in de plaats gekomen, volgens mij de airprotect) En iid, je moet hem van te voren in de slaapstand zetten, het systeem werkt niet als ze erin zitten. Erg lastig als ze op de duitse snelweg in slaap vallen... ;)

Zo'n hoefijzer kussen voor in de nek werkt beter, vind ik, maar is ook niet optimaal. Wel een kindermaatje nemen dan, anders is hij achter in de nek te dik.

@Dribbel: Wat voor gordelkussen bedoel je dan? Iets waar Jelle lekker op kan liggen is wel fijn, we gaan 2x per jaar naar Zweden, dus dat is een lange rit...

5. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Bluesky, wij hebben er 1 van de Efteling, maar ze komen steeds meer overal te koop. Het is geen gordelhoes, maar echt een kussen (al ligt onze meestal gewoon achterover met haar mond open ;), vaak hangt ze er wel tegenaan!)
    Zo een hebben wij er: Halfords.nl. Net zo makkelijk - (maar dan van pardijn) ook in cars, woezel en pip enz...

6. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    wij hebben er 1 van Romer en die kan ook in de slaapstand.. maar idd dit moet wel van te voren..

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Alvast bedankt voor alle tips meiden!

8. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Bezorgen ze dan ook in Nederland? Zo ja, welke webshop is dat dan?

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ah. nou snap ik wat je bedoelt... Ik ga eens op zoek... Dank je!!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Maxi cosi Pearl heeft slaapstand, die je kan veranderen als je kind er gewoon in zit. Hij moet wel bevestigd worden met een maxi cosi familyfix, want hij kan niet vastgezet worden met gordels.
    Ik heb deze combi maar gebruik de slaapstand eigenlijk nooit, ze valt wel in slaap in de auto maar dan gewoon zittend.

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft zo'n hoefijzerkussen in zijn nek (kindermodel) alleen valt hij dubbel naar voren als hij in slaap valt, herkennen jullie dit ook? hoe kan ik dit oplossen? Hij valt eigenlijk naar voren toe en zijn hoofd hangt op zijn Knieën... Lijkt mij niet comfortabel slapen nl ;)

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Maar daar heb ik niks aan want dat is een autostoel tot maar 18 kilo ;)

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh sorry dat wist ik niet :)

14. XoXo

XoXo Niet meer actief

Deel Deze Pagina