het is erg vroeg maar ik ben al elke maand bezig met inslaan voor dec. Voor mijn zoontje heb ik heel veel ideetjes, maar voor mijn dochtertje die dan 1,5 zal zijn weet ik het echt niet. Ik heb wel al best veel duplo ingeslagen.
mijn dochter wordt in november 1, en een paar weken daarna dus sinterklaas... dubbel feest haha! Ik ga voor zoveel mogelijk van de Toet-toet serie. Kan ik ook aan mn ouders en broers vragen want iedereen kan het dan zo duur maken als die wil zelf heb ik een hele doos hello kitty duplo op zolder staan, die krijgt ze als ze er aan toe is.
duplo en hello kitty duplo heb ik inderdaad al apart staan voor dec haha. maar gezien ik nu voor zoonlief al veel meer heb ben ik nog op zoek naar andere dingen. De toet toet had ik wel leuk gevonden voor mijn zoon, maar weet niet of mijn dochter er ook iets mee zal doen.
ik zoek ook een leuk kado voor mn meisjes 1e verjaardag en aangezien zoonlief al zoveel heeft waar zij ook mee speelt weet ik het gewoon echt niet.
Bij de hema heb je leuke kleine kinderserviesjes (knalroze ) voor leuke kleine prijsjes. Verder zou ik denken aan een pop en daar kun je dan ook kleertjes bij vragen of andere poppendingetjes. Hier is nu ook populair een tentje met ballenbakballen erin. Verder idd little people, duplo, megabloks, houten treinsetje, teken/verfspulletjes, geluidenboekjes of kiekeboeboekjes...