2 kids, waarom niet 2 banners?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Juud, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo,

Ik heb twee kinderen en zou eigenlijk graag voor allebei een leuke banner willen. Nu heb ik er een voor mijn jongste, maar voor mijn oudste wilde ik graag deze:

erboven zetten.

Waarom mag dit niet?

2. Techniek

Techniek Niet meer actief

Hoi,

Omdat twee banners de pagina's heel erg lang maken wat weer als lastig wordt ervaren door andere gebruikers.

Jan

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    een tipje: bij bump-and-beyond.com kun je een banner aanmaken met 2 data. Je moet alleen wel een account aanmaken (is gratis)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat kan volgens mij niet meer, tenminste, ik wilde een nieuwe en dat lukt dus niet!

Maar je hebt van Lilypie van die mini tickers, die zijn de helft kleiner.
    Op een andere forum waar ik kom moet je die gebruiken als je er 2 wilt, dan komen ze n.l naast elkaar te staan.

Is dat geen optie voor hier?

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #5 Juud, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Bedankt voor jullie reacties. Vind het idd jammer dat je nu niet gepersonificeerde ticker per kind kan hebben, maar zal eens kijken op Lilypie.

Die van bump-and-beyond vind ik iets minder leuk, en vind die baby's/kinderen van zsp hier gewoon erg komisch.

Gecombineerde tickers een idee voor zsp?

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: ik vond het bij de eerdere zsp, toen het nog wel mocht, helemaal niet storend en juist heel leuk. Maar goed, ik zal me er overheen moeten zetten...

Trouwens, ik vind die enorme koeienletters van de handtekening storend. Ze leiden me af van het daadwerkelijke bericht van de poster. Kunnen die niet automatisch de helft kleiner?

Deel Deze Pagina