meer dan 2 maande geleden ben ik bevallen van een Dochter Sophie. ik heb totaal 8 weken en paar dagen echt gevloeit. ben bij de Gyn geweest voor een inwendige echo om te kijken voor eind rest. laaste keer was hij hellemaal schoon. en nog blijft ik bloeden. soms 3 dagen geen bloed en dan komt het weer aan. 4 dagen naar me bevalling mocht ik naar huis. en toe was ik ook weer gelijk met de pil begonne.(traginon of zo iets) omdat het mijn was verteld dat het goed was. lijkt eerder dat me lichaam de weg kwijt is door de pil kan dat? of is er iets meer aan de hand? ben nu zo vaak bij de huisarts geweest enz. en krijg de helle tijd mee onsteking pillen mee enz. wie kan me helpen ??
hoihoi geen ervaring met een pil na de bevalling. Maar na een bevalling moet je lichaam ontzwangeren en dat duurt echt wel langer dan 2 maanden. (9 mnd tot 12 mnd zeggen ze weleens) Anders gewoon vooraf je vragen opschrijven en naar de huisarts toe voor duidelijkheid.
dank je wel voor je reactie. huisarts heeft verteld dat ik beter even kan stoppen met de pil. zo dat me lichaam weer een cyclus krijgt.