Chinese steelt baby om vriend te houden

Discussie in 'De lounge' gestart door mouschy, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Chinese steelt baby om vriend te houden
    - Bron: ANP
    Gepubliceerd: donderdag 30 augustus 2007 @ 09:57
    Een Chinese vrouw heeft een baby gestolen in een wanhopige poging haar vriend te laten geloven dat ze hem een kind had gebaard. De vrouw is veroordeeld tot achttien maanden cel, meldde het persbureau Xinhua vandaag.

    De 36-jarige vrouw deed alsof ze zwanger was om geaccepteerd te worden door haar toekomstige schoonouders. Die hadden een huwelijk verboden omdat de vrouw door een tumor in haar buik onvruchtbaar was geworden.

    Op de dag dat ze zogenaamd uitgerekend was, stal de vrouw uit de oostelijke provincie Zhejiang in een ziekenhuis van een slapende moeder een baby. Ze belde vervolgens haar vriend en vroeg hem om haar mee naar huis te nemen. Na twee dagen gaf zij zichzelf aan en werd het kind teruggegeven aan de echte ouders. Die medewerking leverde de vrouw een lagere celstraf op, aldus Xinhua.
     
  2. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Moeilijk weer.. Snap haar ok wel een beetje, maar een kind stelen gaat wel heel erg ver..
     
  3. Milla

    Milla Niet meer actief

    Sommige mensen doen alles om hun doel te bereiken, zelfs over de rug van anderen... Echt heel triest.
     
  4. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Tja jeetje China, in sommige delen ben je daar als alleenstaande vrouw helemaal niets.
    En als je geen kinderen kan krijgen ook niet, want die zorgen voor jouw oude dag.
    Lastig als je dan geen kinderen kan krijgen.

    Ik kan er niet over oordelen denk ik, ik leef (godzijdank) niet zo.

    Linda
     

Deel Deze Pagina