Hallo dames, Ik heb 2 kinderen achter elkaar ze zijn nu 4 en 5 jaar. als ik naar de stad moet fietsen of naar het zwembad dan kunnen ze nog niet zelfstanding fietsen. is te ver en met dit weer veel wind gaat dat gewoon niet. Nu zie ik soms dat er vrouwen zijn die 2 zitjes ( of zo ) achterop heb zitten. Maar ik kan niks er over vinden. Weten jullie waar ik zo iets kan kopen? En op welke fiets het gaat passen? IK mag een fiets van mijn werk uit zoeken dus dan kan ik daarop aan passen
Ik zie inderdaad ook wel eens een moeder hier voorbij fietsen met 2 kinderen achterop... Geen idee hoe dat werkt maar ik zou eens informeren bij een fietsenzaak naar de mogelijkheden.
Ik ben bij 1 fietsenzaak hier geweest in het dorp en daar zeiden ze dat ze dit niet doen omdat niet verantwoordelijk is.
Je hebt ook van die zadeltjes voor bij het stuur, mischien dat een optie ? Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.fietsmania.nl/_data/webshop/products/5877/images/large/76903753.jpg
Ik zou inderdaad z'n zadel nemen.. dat heeft een vriendin voor mij ook voor haar kinderen van 4 en 5 want ik denk ook dat als ze allebei achterop zitten dat dat zoooo zwaar is..
Aangezien jouw kinderen al best groot zijn, zou ik eerder kiezen voor een bakfiets of fietskar. Twee zitjes achterop met GROTE kinderen, lijkt me niet verantwoord. Veel te zwaar ook. Je kunt evt. ook kiezen voor een kinderfiets die je achter jouw fiets hangt (geen idee hoe dat heet) en het andere kind dan achterop. Van de andere kant moet je je ook afvragen of je het nog wel een investering waard vindt omdat jouw kinderen al zo 'oud' zijn. De kans is zeer groot dat ze op korte termijn zelfstandig meefietsen naar de stad.
Bakfiets kunnen we hier helaas niet kwijt. de kleine schuur en ik moet ook met mijn fiets naar mijn werk toe. ( van client naar client )
vandeStaakDuozit Universeel dus. Ik zou een lekkere stevige fiets uitzoeken met een rechte bagagedrager dus niet zo'n schuine als op een opoe fiets.
Ja gewoon een zadel voor. Zo doen heel veel mensen het. Ik ga daar waarschijnlijk deze zomer ook op over. Een fietskar is erg handig voor nu maar ik wil straks ook weleens makkelijk de stad in fietsen.
deze heeft mijn zus ook. Meiden (2ling) hebben er tot zeker jaar of 7 op gezeten. Moet ik wel zeggen dat het lichte kindjes zijn... (lichtste paste tot 3.5 jaar ofzo nog in voorzitje met een beejte proppen)Een moederfiets bv heeft ook vaak (niet allemaal!!) een verlengde bagagedrager en is lekker zwaar, dan kan het best hoor!
Kijk ook eens op deze site Fietsen voor kindervervoer . Hier hebben ze verschillende fietsen om meerdere kinderen op te vervoeren.